اولین آپدیت Rise of the Tomb Raider منتشر شد

به تازگی استودیوی Nixxes Software اولین بروز رسانی نسخه رایانه های شخصی بازی Rise of the Tomb Raider را منتشر کرد. این بروز رسانی برای رفع مشکلات اساسی و باگ های موجود در بازی، عرضه شده و با نصب این بروز رسانی، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. در صفحه رسمی این بازی در شبکه بزرگ استیم، سازندگان لیست تغییرات به وجود آمده در این بروز رسانی را منتشر کردند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اولین آپدیت Rise of the Tomb Raider منتشر شد

در صفحه رسمی این بازی در شبکه بزرگ استیم، سازندگان لیست تغییرات به وجود آمده در این بروز رسانی را منتشر کردند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اولین بروز رسانی بازی Rise of the Tomb Raider مشکلات استارت آپ بازی را به صورت کامل برطرف می کند و همچنین در این بروز رسانی به درخواست های کاربران که از قسمت بازخوردها به سازندگان این عنوان ارسال کردند، رسیدگی شده و قابلیت های جدیدی نیز به بازی اضافه گردیده است. برای دریافت این بروز رسانی می توانید از فروشگاه ویندوز استور و شبکه استیم مراجعه کنید. البته اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید و بازی Rise of the Tomb Raider را اجرا کنید، سیستم به صورت اتوماتیک این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد. اگر این بروز رسانی به صورت اتوماتیک دانلود نشد، لطفا برنامه ویندوز استور و یا شبکه استیم را به صورت دستی ریستارت کنید.

استودیوی Nixxes Software در صفحه رسمی بازی Rise of the Tomb Raider در شبکه بزرگ استیم در بیانیه ای اعلام کرد:

در حالی که این بروز رسانی برای تمامی گیمرها و کاربران مفید و ارزش مند خواهد بود، اگر گیمر و یا کاربری با این بروز رسانی مشکلی داشته باشد و قصد دارد همچنان نسخه قبلی بازی را تجربه کند، می تواند با نصب نسخه 604.2 بازی، عنوان Rise of the Tomb Raider را به نسخه قبلی خود باز گرداند. ما نسخه بتای 604.2 را در شبکه استیم قرار داده ایم.

البته تمامی قابلیت ها مشکلات فقط به اینجا ختم نمی شود. در زیر شما می توانید لیست تغییرات به وجود آمده در جدیدترین بروز رسانی بازی Rise of the Tomb Raider را مشاهده کنید. همراه ما باشید.

تغییرات به وجود آمده در بخش استارت آپ بازی (فقط استیم)

  • برطرف شدن مشکل و ارور C++ در هنگام اجرای بازی که باعث می شد بازی اجرا نشود
  • برطرف شدن مشکل و ارور VC++ که به صورت کامل نصب نمی شد و به همین دلیل برخی از گیمرها از اجرای بازی محروم بودند
  • حل و برطرف شدن مشکل کرش بازی در هنگام استارت اپ که بخاطر نصب برنامه هایی همچون Bins Taskbar و یا Spacedesk بوده است. بنابراین دیگر مشکل کرش نخواهید داشت.

بروز رسانی های مرتبط با بخش اسکرین (صفحه) و موارد مربوط به این بخش:

  • بهبود عملکرد حساسیت موس و ایجاد یک کنترل کننده موس به صورت جداکانه
  • قابلیت وارونگی محور های موس و Gamepad X بازی
  • اضافه شدن گزینه جدید برای غیر فعال کردن دکمه های دستوری کیبورد در هنگام بازی
  • اضافه شدن قابلیت غیر فعال کردن بخش smoothing موس (حرکات بسیار زیر و صاف موس در زمان بازی)

مشکلات و باگ های دیگر که در این بروز رسانی برطرف شده اند

  • رفع انواع مشکلات و بهبود عملکرد UI بازی از جمله نقشه، کمپ ها و حالت مقاومت تک نفره
  • اضافه شدن قابلیت جدید در بخش تنظیمات گرافیکی بازی به نام Specular Reflection Quality، به کمک این قابلیت می توانید عملکرد رزولوشن بازی را بهبود دهید که این کار باعث بهبود عملکرد بازی و افزایش کیفیت آن خواهد شد
  • اضافه شدن قابلیت جدید در بخش تنظیمات گرافیکی بازی که به کمک این قابلیت می توانید در قسمت Screen Effects، قابلیت film-grain را غیرفعال کنید
  • افزایش کیفیت HBAO+، به کمک این قابلیت می توانید اجسام دورتر را بهتر از قبل مشاهده کنید
  • بهبود عملکرد NVIDIA SLI (فقط استیم)
  • برطرف شدن افت فریم و لگ های زیاد SLI در هنگام افکت بارش باران و برف (فقط استیم)
  • اضافه شدن قابلیت کاهش میزان رندرینگ بازی که گیمرها در طول بازی می توانند رندرینگ بازی را کاهش داده تا با مشکلات لگ و افت فریم مواجه نشوند و امکان رندرینگ بازی در حالت صفحه نمایش ویندوز
  • عملکرد و سازمان دهی شرایط بازی در هنگام غیرفعال بودن Razer Chroma (فقط استیم)
  • برطرف شدن برخی مشکلات و باگ هایی که به ندرت ممکن بروز ارور در ماشین (رایانه شخصی) و 12 سخت افزار و بیشتر شود
  • برطرف شدن مشکل مخفی نشدن آیکون موس در برخی قسمت های بازی
  • برطرف شدن مشکلات لکنت زبان اصلی و ثابت در حالت استقامت بازی
  • برطرف شدن مشکلات و باگ های حالت Endurance
  • برطرف شدن مشکل شروع نشدن مرحله مقاومت باقی مانده (Remnant Resistance)
  • برطرف شدن مشکلات مربوط به NVIDIA 6x0 و سخت افزار7x0 ، ما در حال حاضر بر روی این مشکلات کار می کنیم و ممکن است پس از نصب این بروز رسانی باز هم این مشکل در بازی برخی از کاربراه مشاهده شود. با انتشار بروز رسانی ها و درایورها در آینده این مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد
  • برطرف شدن ارور اشتباه در بخش تنظیمات گرافیکی بازی در هنگام انتخاب دکمه Very High و فعال کردن SSAA که به گیمرها هشدار می دهد که کارت گرافیک شما قادر به اجرای این بازی با چنین کیفیت نخواهد بود
  • برطرف شدن مشکلات و باگ های ریز دیگر و بهبود عملکرد بازی

شایان به ذکر است که عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider در تاریخ 10 نوامبر سال میلادی گذشته به صورت انحصاری محدود برای کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر شد. خوشبختانه آخرین نسخه از فرانچایز تایم رایدر توانسته رضایت تمامی منتقدان و گیمرها را به دست بیاورد. برای مثال وبسایت معتبر گیم اسپات به نسخه نسل هشتم این عنوان، نمره ۹ از ۱۰ و وب سایت معروف IGN نیز نمره ۹٫۳ از ۱۰ را داده است که این نمرات بیانگر فوق العاده بودن این بازی کمپانی Sqaure Enix است!

همچنین این بازی در تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و طبق نقد های و بررسی های منتشر شده، عملکرد این دو نسخه تقریبا مشابه یکدیگر بودند و حتی در برخی از موارد اشاره شده که نسخه رایانه شخصی بازی Rise of the Tomb Raider عملکرد بهتری نسبت به نسخه ایکس باکس وان داشته است. شما هم اکنون می توانید این بازی را بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی تجربه کنید. لازم است برای تجربه بازی Rise of the Tomb Raider حتما نسخه اورجینال این بازی را خریداری کنید چرا که تیم سازنده این بازی از قفل DRM استفاده کرده و هنوز هکرها نمی توانند قفل های DRM را بشکنند.

علاوه بر این، نسخه پلی استیشن 4 بازی رایز اف تام رایدر نیز در راه است اما کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار این نسخه را مشخص نکرده و طبق آخرین شایعه ها و اطلاعات منتشر شده توسط خرده فروش معتبر آمازون، این بازی در تاریخ 30 دسامبر سال میلادی جاری مصادف با 10 دی ماه سال 1395 برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Rise of the Tomb Raider چیست؟ آیا شما این بروز رسانی را تاکنون دریافت کرده اید و از عملکرد آن راضی هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر