هواوی نوا 3e؛ معنای جدید گوشی میان رده!

رسانه کلیک - گوشی Nova 3e به عنوان یکی از برترین میان رده‌های عرضه شده به بازار محسوب می‌شود و به دلیل بهره‌مندی از امکانات جذاب، با استقبال بالایی نسبت به تولیدات دیگر کمپانی‌ها در این رده، مواجه شده است. در این مطلب می‌خواهیم دلیل دستیابی این مدل به این موفقیت بالا را بررسی کنیم.

هواوی نوا 3e؛ معنای جدید گوشی میان رده!

با وجود اینکه کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ، الجی، شیائومی و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان، تلفن‌های هوشمند میان رده زیادی را در طول سال به بازار عرضه می‌کنند، اما هیچ کدام نتوانسته‌اند در این زمینه به موفقیتی که هواوی دست یافته، برسند. گوشی Nova 3e یکی از میان رده‌های جدید هواوی است که از زمان معرفی، نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است. در این مقاله می‌خواهیم دلیل دستیابی دوباره هواوی به این موفقیت بالا توسط گوشی میان رده جدیدش را پیدا کنیم. ( بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 3e؛ پرچمداری در لباس میان رده! )

نوا 3e؛ ساخته شده توسط غول سازنده میان رده‌ها

همان طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند، به عرضه میان‌ رده‌هایی مربوط می‌شود که با قیمت بسیار پایین و امکانات فراوان به بازار عرضه شدند و به همین دلیل هم این سری گوشی‌ها به سرعت در میان کاربران به محبوبیت بالا رسیدند. هواوی با تکیه بر رضایت کاربران در این زمینه، تولید گوشی‌های میان رده را ادامه داده و به تازگی نوا 3e را به بازار عرضه کرده است. هواوی با این گذشته و سابقه درخشانی که در تولید گوشی‌های هوشمند داشته، برای جدیدترین میان رده‌اش هم چیزی کم نگذاشته و سعی کرده تا در همه بخش‌ها، در نوع خودش بهترین باشد.

معنای تازه بخشیدن به واژه «میان رده»

بدون شک نوا 3e هیچ شباهتی به گوشی میان رده ندارد. هواوی سعی کرده تا در این مدل ظاهر یک گوشی پریمیوم را به کاربر ارایه دهد و این کار را با بهره گیری از شیشه باکیفیت برای بدنه دستگاه و طراحی شفاف آن به انجام رسانده است. از طرفی در بخش جلویی گوشی از ناچ استفاده شده و نمایشگر با کم‌ترین حاشیه‌های طرفین، درون قاب دستگاه قرار گرفته است. فریم فلزی، رنگ بندی فوق العاده جذاب و ضخامت کم هم از دیگر ویژگی‌های ظاهری مثبت گوشی Nova 3e محسوب می‌شود. ( با طراحی و قابلیت تشخیص چهره در هواوی نوا 3e بیشتر آشنا شوید! )

شاید اگر با یک گوشی پرچمدار در این بخش طرف بودیم، وجود تمامی این فاکتورهای مثبت در بخش طراحی را لازم می‌دانستیم، اما برای نوا 3e که باید در رده پایین‌تری نسبت به گوشی‌های پرچمدار قرار بگیرد، این موضوع واقعا امری فوق العاده و بسیار هیجان انگیز محسوب می‌شود.

با وجود اینکه هواوی به راحتی می‌توانست مانند سایر برندها، از دوربین تکی بر روی میان رده جدیدش استفاده کند، اما این کار نکرد و اکنون در گوشی Nova 3e شاهد قرار گیری دوربین دوگانه‌ای با توانایی‌های فراوان هستیم. عکاسی پرتره، قابلیت واید اپرچر، ثبت نویز پایین و جذب نور بیشتر، به لطف استفاده از ماژول دوگانه، در نوا 3e قرار دارد. ( بررسی دوربین گوشی هواوی نوا 3e )

از دیگر ویژگی‌های مثبت موجود در گوشی Nova 3e می‌توان به سخت افزار قدرتمند، فناوری تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت، نرم افزار به روز و نمایشگر با کیفیت اشاره کرد.

هواوی با انتخاب این نوع مشخصات برای نوا 3e، انتظارات ما را از گوشی‌های میان رده بالا برده؛ به طوری که با مشاهده مدل‌های مشابه تولید شده توسط برندهای دیگر، اصلا احساس رضایت نمی‌کنیم.

پاسخگوی همه نیازها

گوشی Nova 3e یک تنه هر آنچه را که از گوشی هوشمند انتظار دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. همان طور که می‌دانید هواوی از چیپست ساخته شده توسط خودش در این مدل استفاده کرده که همراه با رابط کاربری اختصاصی EMUI، بهترین ترکیب دو بخش سخت افزار و نرم افزار را در یک تلفن هوشمند ایجاد کرده است. با توجه به این موضوع، اصلا نباید نگران لگ و کندی در حین کار با گوشی بود و گشت و گذار در محیط رابط کاربری، با سرعت بالا انجام می‌پذیرد. ( با عملکرد و قدرت سخت افزاری هواوی نوا 3e بیشتر آشنا شوید! )

نوا 3e از نظر مولتی مدیا هم بسیار پرقدرت ظاهر شده است. نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه FullViw با کیفیت بسیار بالا همراه با اسپیکر قدرتمند و همچنین وجود جک صوتی 3.5 میلی متری همه دست به دست هم داده‌اند تا کاربر را با تجربه‌ای عالی در این زمینه مواجه کنند.

شارژدهی بالا ویژگی دیگری است که به لطف استفاده از باتری 3000 میلی آمپری در گوشی Nova 3e به کاربر ارایه می‌شود. علاوه بر این‌‌ها فناوری شارژ سریع هم برخلاف انتظار ما در این مدل یافت می‌شود.

با کنار هم قرار دادن تمامی این ویژگی‌ها و مقایسه این میان رده با سایر مدل‌‌هایی که توسط سایر برندها تولید و به بازار عرضه شده، می‌توان به موفقیت بالای گوشی Nova 3e هواوی در بازار گوشی‌های میان رده پی برد و آن را یکی از بهترین انتخاب‌های موجود به حساب آورد.

ارسال نظر