اخبار مورد علاقه تان را با News Pro دنبال کنید

شرکت مایکروسافت به تازگی برنامه نیوز پرو (News Pro) خود را روانه بازار کرده است تا افراد به سادگی بتوانند اخبار مورد علاقه خود را دنبال نمایند.

اخبار مورد علاقه تان را با News Pro دنبال کنید

به گزارش کلیک، این برنامه سرویس جدید اطلاع رسانی اخبار این شرکت است که از نیروی بینگ نیوز استفاده می کند. این سرویس جدید کاری از تیم مایکروسافت گاراژ است و در حال حاضر برای آیفون و بر روی وب در دسترس است. نیوز پرو در جستجوی هر روزه اخبار مرتبط با کارتان به شما کمک می کند و علاوه بر این، این اپلیکیشن هر روز اخبار مرتبط با کارتان را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به شکل یک فلیپ بورد عمل می کند به طوری که می توانید در آن موضوعات مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

6a23140c63

نیوز پرو به شما کمک می کند تا هر روز اخبار مربوط به کارتان را جستجو کنید. می توانید از بین یک میلیون موضوع، علایق منحصر به فردتان را انتخاب کنید. هر روز با یافتن مهم ترین و مرتبط ترین مقالات بر مبنای علایق تان، می توانید به خوبی از مسائل آگاهی پیدا کنید. برای کسب اطلاع از اخبار روزانه تان می توانید از قدرت شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید. برای این کار باید وارد حساب کاربری تان در فیس بوک و لیکنداین شوید تا عناوین خبری مهم را با تجربه و علایق کاری تان شخصی سازی کنید.

news_pro_official

با استفاده از این برنامه می توانید مقالات و موضوعاتی که نمی دانستید به آنها نیاز دارید را پیدا کنید. در این برنامه بر مبنای علایق فعلی تان موضوعات جدید برای جستجو به شما پیشنهاد می شود و به شما کمک می کند تا وب سایت هایی را پیدا کنید که در آنها بتوانید مقالات مورد علاقه تان را بخوانید. علاوه بر این می توانید به دنبال اخبار مرتبط با هر موضوعی در این اپلیکیشن بگردید و بنابراین می توانید همیشه به روز باشید.
از آنجا که مایکروسافت نیوز پرو یکی از محصولات تیم مایکروسافت گاراژ است، پس نباید انتظار داشته باشیم به زودی برای ویندوز یا اندروید عرضه شود. باید خاطر نشان ساخت که اعضای تیم گاراژ یک حساب کاربری توئیتر و فیس بوک برای این برنامه ایجاد کرده اند.
در پایان به نظر می رسد نیوز پرو برای iOS در انگلستان در دسترس نباشد.

منبع: Pcworld

ارسال نظر