فروش بازی God of War تنها در سه روز از مرز 3.1 میلیون نسخه گذشت!

رسانه کلیک - بنا بر اعلام استودیوی «سانتا مونیکا»، به تازگی رکورد سریع ترین فروش در میان بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 شکسته شد و فروش بازی God of War تنها در عرض سه روز از مرز 3.1 میلیون نسخه عبور کرد.

فروش بازی God of War تنها در سه روز از مرز 3.1 میلیون نسخه گذشت!

مجموعه ویدیویی God of War به دلیل ارائه گیم پلی درگیرکننده، داستان عمیق و شخصیت پردازی شگفت انگیز در میان بازیکنان و کاربران کنسول های پلی استیشن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. جدیدترین نسخه این سری چندی پیش برای اولین بار بر روی کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 به انتشار رسید که بر خلاف پیش بینی ها، نوآوری ها و ایده های تازه ای در جوانب مختلف آن از جمله بخش داستانی مشاهده شد و سطح جدیدی از بازی های ویدیویی و این مجموعه قدیمی را رقم زد.

در حال حاضر، عنوان ویدیویی God of War با کسب امتیازات و نمرات تحسین برانگیز از منتقدان حوزه بازی های ویدیویی، به عنوان پرافتخارترین بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 به شمار می رود و موفقیت های بسیار زیادی را هم برای استودیوی سانتا مونیکا و هم برای شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به همراه آورده است. در این میان، سوالی که چند روزی است ذهن طرفداران و هواداران این مجموعه را به خود مشغول کرده، میزان فروش بازی God of War است که سرانجام استودیوی سانتا مونیکا اطلاعاتی در این زمینه ارائه کرد.

سانتا مونیکا به تازگی گزارش جدیدی از میزان فروش بازی God of War را با بازیکنان و طرفداران به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، به نظر می رسد عنوان ویدیویی آن ها بار دیگر به رکورد تازه ای دست یافته است!

به گفته شرکت ژاپنی سونی، بازی God of War تنها در عرض سه روز از انتشارش (31 فروردین الی 2 اردیبهشت) بیش از 3.1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این بدان معنا است که هم اکنون رکورد سریع ترین فروش در میان بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 توسط جدیدترین اثر ویدیویی سری خدای جنگ شکسته شده و این عنوان ویدیویی هم از حیث میزان فروش و هم از حیث امتیاز، لقب پرافتخارترین بازی انحصاری سونی را به نام خود اختصاص داده است.

شانون استادستیل (Shannon Studstill)، مدیر ارشد استودیوی سانتا مونیکا، در کنار اعلام گزارش فروش بازی، به دلیل کسب این موفقیت با ارزش از طرفداران و تیم توسعه نسخه جدید بازی خدای جنگ صمیمانه تشکر کرد. ایشان طی بیانیه ای چنین گفت:

من می خواهم شخصا از میلیون ها بازیکن و طرفداری که در سراسر جهان آخرین ماجراجویی کریتوس، شخصیت اصلی بازی God of War، را با ما دنبال کردند، تشکر کنم. بدون شک، حمایت شما از ما دلگرم کننده و الهام بخش بوده است و همین موضوع باعث شده تا ما هر روز برای ارائه تجربه بهتر، گام برداشته و تلاش می کنیم.

شانون استادستیل در ادامه از تیم توسعه بازی گاد آو وار نیز تشکر کرد و از علاقه شدید آن ها برای ساخت این عنوان ویدیویی سخن گفت. ایشان در این باره اعلام کرد:

همچنین، من می خواهم از کارگردان خلاق ما، کوری بارلغ (Cory Barlog)، مدیر توسعه بازی، یومی یانگ (Yumi Yang)، و تمامی اعضا و تیم شگفت انگیز توسعه بازی در استودیوی سانتا مونیکا تشکر کنم. اعتقاد قلبی به بازی و اشتیاق فراوان به داستان سرایی در تیم توسعه بازی غیرقابل انکار است. ما مشتاقانه منتظر شنیدن خاطرات و لحظات شیرین طرفداران از تجربه گیم پلی بازی God of War که باری مدت طولانی به یاد خواهند آورد، هستیم.

شایان ذکر است؛ بازی پرطرفدار و بی نظیر God of War در روز جمعه 31 فروردین (20 آوریل سال میلادی 2018) توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار و 69.99 دلار در فروشگاه پلی استیشن استور به صورت دیجیتالی به فروش می رسد.

چنانچه در خرید عنوان ویدیویی گاد آو وار مردد بوده و یا به دنبال نظرات سایر بازیکنان و گیمرها در خصوص این بازی هستید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا نقدها و امتیازات منتقدان معتبر صنعت گیمینگ به این بازی را در رسانه کلیک مطالعه فرمایید. هرچند، به لطف نسخه های پیشین و مهارت فوق العاده استودیوی سانتا مونیکا در ساخت عناوین ویدیویی، پیش از انتشار بازی نیز از کیفیت بالای آن اطمینان داشتیم و هم اکنون این عنوان با میانگین امتیازات 95 از 100، جز بهترین بازی های نسل هشتم کنسول های بازی شناخته می شود. برای مشاهده نقدها و امتیازات، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با میزان فروش بازی God of War چیست؟ به نظر شما، این عنوان ویدیویی می تواند رکورد فروش بازی های انحصاری مشهور کنسول پلی استیشن 4 از جمله Uncharted 4: A Thief's End و The Last of Us را نیز به نام خود ثبت کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر