Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت!

کمپانی بزرگ مایکروسافت به لطف تکنولوژی Backward Compatibilty برخی از عناوین قدیمی که بر روی کنسول ایکس باکس 360 منتشر شدند را برای کنسول ایکس باکس وان نیز قرار می دهد. تا به امروز بازی های ویدیویی زیادی از سوی کمپانی مایکروسافت تایید شده اند که گیمرها و کاربران کنسول ایکس باکس وان می توانند این عناوین قدیمی را بر روی کنسول نسل هشتم خودشان تجربه کنند. یکی از بهترین و مورد انتظارترین عناوینی که کاربران علاقه به تجربه آن در کنسول نسل هشتم مایکروسافت را دارند، بازی بی نظیر و خارق العاده Red Dead Redemption است. به تازگی تصویری در سراسر فضای مجازی منتشر شده است که در این تصویر شاهد عرضه بازی Red Dead Redemption بر روی کنسول ایکس باکس وان هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت!

تا به امروز بازی های ویدیویی زیادی از سوی کمپانی مایکروسافت تایید شده اند که گیمرها و کاربران کنسول ایکس باکس وان می توانند این عناوین قدیمی را بر روی کنسول نسل هشتم خودشان تجربه کنند. یکی از بهترین و مورد انتظارترین عناوینی که کاربران علاقه به تجربه آن در کنسول نسل هشتم مایکروسافت را دارند، بازی بی نظیر و خارق العاده Red Dead Redemption است. به تازگی تصویری در سراسر فضای مجازی منتشر شده است که در این تصویر شاهد عرضه بازی Red Dead Redemption بر روی کنسول ایکس باکس وان هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بسیاری از کیمرها و دارندگان کنسول ایکس باکس وان در زمان معرفی قابلیت Backward Compatibility از کمپانی مایکروسافت درخواست کردند که عناوینی همچون Red Dead Redemption را برای کنسول ایکس باکس وان قرار دهد. این درخواست ها تا به امروز مورد تایید مایکروسافت قرار نگرفت. کاربران در شبکه های اجتماعی سوالاتی در خصوص علت قرار ندادن بازی Red Dead Redemption برای ایکس باکس وان پرسیدند که کمپانی بزرگ مایکروسافت در پاسخ به این سوالات، از وجود مشکلات لایسنس و مجوز این بازی برای کنسول ایکس باکس وان گفت. همان طور که اطلاع دارید کمپانی مایکروسافت برای قرار دادن بازی های ایکس باکس 360 برای کنسول ایکس باکس وان باید مجوز این اقدام را از سازندگان بازی مجددا دریافت کند که گویا کمپانی راک استار تا به امروز این مجوز را صادر نکرده است.

به تازگی در سراسر فضای مجازی شایعه های زیادی درباره قرار گیری بازی Red Dead Redemption در میان عناوین کنسول ایکس باکس وان به گوش می رسد. در میان این شایعه ها، تصویری از وجود این بازی در میان دیگر بازی های کنسول Xbox One منتشر شده است که در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید.

Red Dead Redemption

تصویری که در بالا مشاهده کردید، در یکی از فروم های عربی ایکس باکس منتشر شده است. متاسفانه کمپانی مایکروسافت این تصویر و خبرهای منتشر شده را تایید و یا تکذیب نکرده است.

بر اساس تصویر منتشر شده، مشاهده می کنیم که حجم بازی Red Dead Redemption برای کنسول ایکس باکس وان در حدود 6.7 گیگابایت است. البته این تصویر منتشر شده کمی غیر منطقی به نظر می آید چرا که عناوین کنسول ایکس باکس 360 که به کمک قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می شوند، معمولا بر روی باکس آرت آن ها لوگوی ایکس باکس 360 درج می شوند که در تصویر منتشر شده به این شکل نیست. شما در زیر می توانید نمونه هایی از عناوینی که به کمک قابلیت Backward Compatibility برای Xbox One در دسترس قرار گرفته اند را مشاهده کنید.

Backwards Compatibility

در هر صورت اگر این خبر و تصویر منتشر شده فقط یک شایعه باشد، باز می تواند بحث هایی را در خصوص عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت در انجمن ها ایجاد کند. به همین علت ممکن است مایکروسافت برای اخذ مجوز این بازی تلاش کند و در نهایت شاهد عرضه بازی Red Dead Redemption برای این کنسول باشیم.

لازم به ذکر است که مدتی پیش شایعه عرضه بازی Call of Duty: Black Ops برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد که این خبر هم تا به امروز توسط هیچ منبع معتبری تایید یا تکذیب نشد.

بازی Red Dead Redemption در تاریخ 18 می سال 2010 به صورت رسمی توسط استودیوی های Rockstar San Diego, Rockstar North, Rockstar Leeds, Rockstar Lincoln, Rockstar New England ساخته و توسط کمپانی Rockstar Games, ak tronic Software & Services GmbH برای کنسول های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد. از جوایز گرفته شده این عنوان می توان به نمایشگاه VGX Award for Game of the Year اشاره کرد که در این مراسم به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. درخواست های زیادی برای عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی برای کمپانی راک استار ارسال شد که متاسفانه این درخواست ها در حد یک درخواست ماندند و این عنوان هرگز برای کامپیوترهای شخصی منتشر نشد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه ایکس باکس وان بازی Red Dead Redemption چیست؟ به نظر شما این خبر می تواند صحت داشته باشد و بزودی شاهد عرضه این بازی برای کنسول Xbox One خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر