با عناوین رایگان ماه فبریه PlayStation Plus همراه باشید

هر ماه کمپانی بزرگ سونی در شبکه محبوب پلی استیشن پلاس عناوینی را به صورت رایگان برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 و کنسول دستی پلی استیشن ویتا در دسترس قرار می دهد، تا کاربران این شبکه بتوانند به صورت رایگان این عناوین را به صورت رایگان دریافت کنند. ماه ژانویه سال 2016 به اتمام رسید و کمپانی سونی لیست بازی های رایگان شده ماه فبریه را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با عناوین رایگان ماه فبریه PlayStation Plus همراه باشید

تا کاربران این شبکه بتوانند به صورت رایگان این عناوین را به صورت رایگان دریافت کنند. ماه ژانویه سال 2016 به اتمام رسید و کمپانی سونی لیست بازی های رایگان شده ماه فبریه را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی سونی در مناطق اروپا دو عنوان جدید Helldivers و Nom Nom Galaxy را به شبکه پلی استیشن پلاس اضافه کرده است. این در حالی است که هنوز کمپانی سونی به صورت رسمی از این دو عنوان رونمایی نکرده است. در وب سایت معتبر Reddit تصویری از این دو بازی در شبکه پلی استیشن پلاس منتشر شده است که این تصویر شاهد نوشته "بزودی" هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دو بازی جدید Helldivers و Nom Nom Galaxy به صورت رایگان برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد و خبری از نسخه های کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا نیست. همچنین در ماه ژانویه دو بازی Grim Fandango Remastered و Hardware: Rivals به صورت رایگان برای کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار گرفتند که اگر علاقه ای به تجربه این دو بازی دارید، فرصت را از دست ندهید و تا زمانی که عناوین جدید جایگزین این دو بازی نشده اند، این دو عنوان را دریافت کنید.

علاوه بر این، سرویس پلی استیشن پلاس در اوایل ماه ژانویه سال میلادی جاری از دسترس خارج شد و به همین علت کمپانی محبوب سونی قول تمدید عناوین رایگان این ماه را به کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن داد. همچنین تمامی کاربران این شبکه می توانند با کدهای ارسال شده توسط کمپانی سونی، به مدت یه روز عضو سرویس پلی استیشن پلاس شوند و از تمامی مزیت های آن استفاده کنند تا در صورت رضایت آن ها از این شبکه، اشتراک خود را خریداری کنند.

در زیر می توانید لیست عناوین رایگان شده در شبکه پلی استیشن پلاس برای کنسول های PlayStation 4، PlayStation 3 و PlayStation Vita را مشاهده کنید.

عنوان رایگان برای کنسول پلی استیشن 4

  • Helldivers: Democracy Strikes Back
  • Nom Nom Galaxy

عنوان رایگان برای کنسول پلی استیشن 4

  • Grid Autosport
  • Personal 4 Arena Ultimax
  • Helldivers: Democracy Strikes Back

عنوان رایگان برای کنسول پلی استیشن ویتا

  • Helldivers: Democracy Strikes Back
  • Nova-111
  • Lemmings Touch

در انتهای خبر، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان شده این ماه شبکه پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا شما عضو این شبکه محبوب هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر