شیائومی با پرچمدار جدیدش به MWC 2016 می‌آید

ظاهرا شیائومی قصد دارد که در کنگره جهانی موبایل 2016 حضور یافته و در طول این نمایشگاه از گوشی هوشمند می 5 (Xiaomi Mi 5) رونمایی کند.

شیائومی با پرچمدار جدیدش به MWC 2016 می‌آید

همگی ما می‌دانیم که شیائومی به زودی از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند می 5 رونمایی می‌کند. شیائومی پیش از این به طور رسمی اعلام کرد که این گوشی هوشمند در روز بیست و چهارم ماه فوریه معرفی می‌شود. محل رونمایی از این گوشی هم شهر پکن چین اعلام شده بود. حال و بر اساس تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا شیائومی تنها در شهر پکن مراسم رونمایی از گوشی می 5 را برگزار نمی‌کند و قصد دارد که در کنگره جهانی موبایل 2016 نیز برای این محصول مراسم رونمایی ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

همانطور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل امسال از روز بیست و دوم ماه فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. در طول این مراسم از گوشی‌ها و محصولات بسیار متنوعی رونمایی خواهد شد و کمپانی‌های بسیار بزرگی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. سال گذشته شرکت شیائومی در این نمایشگاه حضور نیافت، اما ظاهرا این کمپانی چینی قصد دارد که در MWC 2016 شرکت کند. شیائومی امروز برای روز بیست و چهارم ماه فوریه دعوتنامه‌ای اختصاصی را ارائه کرده و این دعوتنامه مربوط به نمایشگاه MWC 2016 می‌شود. بنابراین بدون تردید شیائومی در این نمایشگاه حضور یافته و احتمالا از گوشی هوشمند می 5 خود رونمایی خواهد کرد. کاملا مشخص است که این اقدام شیائومی با هدف گسترش عرضه محصولاتش در بازارهای جهانی انجام می‌شود. بدون تردید حضور شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2016 می‌توتند یکی از جالب توجه‌ترین اتفاقات این رویداد محسوب شود. شای گوشی هوشمند می 5 تنها محصولی نباشد که شیائومی در این نمایشگاه از آن رونمایی می‌کند، در هر حال مشاهده کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی شیائومی در MWC 2016 بسیار جالب توجه خواهد بود.

تاکنون شایعات بسیار زیادی در رابطه با پرچمدار جدید شیائومی یعنی گوشی هوشمند می 5 منتشر شده، حتی دیروز شاهد انتشار تصاویری از این گوشی و پکیج تجاری آن بودیم. ظاهرا این گوشی هوشمند در چهار نسخه مختلف عرضه می‌شود. نسخه‌ای از این محصول از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند خواهد شد و نسخه‌ای دیگر از آن به بدنه‌ای متشکل از مواد فلزی و شیشه‌ای مجهز می‌شود. هر یک از دو نسخه نامبرده شده هم از نظر ظرفیت رم شامل دو ورژن مختلف با ظرفیت‌های 3 و 4 گیگابایتی خواهد بود، بنابراین به صورت کلی گوشی شیائومی می 5 در چهار نسخه گوناگون عرضه خواهد شد. هر چهار مدل این گوشی به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز می‌شوند. انتظار داریم که شیائومی این گوشی هوشمند را به نمایشگری 5.1 یا 5.2 اینچی مجهز کند و احتمالا وضوح تصویر نمایشگر آن 440 در 2560 پیکسل در نظر گرفته شود. البته امکان ارائه نسخه‌های بهره‌مند از رم 3 گیگابایتی این گوشی با نمایشگر فول اچ دی نیز وجود دارد. گفته شده که شیائومی می 5 از سنسور دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو است.

بنابراین شیائومی برخلاف سال گذشته در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 حضور پیدا می‌کند و ظاهرا از پرچمدار جدیدش نیز در طول این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. به نظر شما شیائومی در این رویداد چه محصولات دیگری را معرفی خواهد کرد؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر