نسخه ویژه زنفون 2 دلوکس ایسوس با رم 4 گیگابایتی رونمایی شد

کمپانی ایسوس به تازگی از نسخه ویژه یا Special Edition و جدید گوشی هوشمند زنفون 2 دلوکس (Zenfone 2 Deluxe) خود رونمایی کرد.

نسخه ویژه زنفون 2 دلوکس ایسوس با رم 4 گیگابایتی رونمایی شد

ایسوس در سال 2015 توانست چیزی در حدود 20.5 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. این شرکت عنوان کرده که قصد دارد در سال 2016 فروش گوشی‌های هوشمند خود را به بیش از 30 میلیون نسخه برساند. جالب است بدانید که میزان فروش گوشی‌های هوشمند برند ایسوس در سال 2014 میلادی برابر با 8.5 میلیون نسخه بوده است. بنابراین ایسوس از این نظر در سال 2015 نسبت به سال 2014 پیشرفت شایان ملاحظه‌ای داشته و چندان دور از انتظار نیست که در سال 2016 فروش محصولاتش از مرز 30 میلیون نسخه عبور کند.

در بین محصولات شرکت ایسوس سری گوشی‌های زنفون این شرکت کاملا شناخته شده هستند. هم اکنون برای رونمایی این شرکت از گوشی هوشمند زنفون 3 لحظه‌شماری می‌کنیم، شاید این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رمسا از سوی این کمپانی معرفی شود. اما امروز ایسوس از نسخه‌ای متفاوت و ویژه از گوشی هوشمند زنفون 2 دلوکس خود رونمایی کرد. ایسوس پیش از این و در ماه نوامبر هم از یک نسخه ویژه از این گوشی رونمایی کرده بود، اما نسخه جدید آن از نظر تراشه و قابلیت‌های پردازشی قدرتمندتر از نسخه پیشین این محصول خواهد بود.

1

نسخه ویژه و جدید گوشی هوشمند زنفون 2 دلوکس ایسوس از سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی Atom Z3590 بهره می‌برد که پردازنده مرکزی آن چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز است. این موضوع در حالیست که نسخه ویژه‌ای که در ماه نوامبر سال 2014 رونمایی شده بود به سیستم روی چیپ Z3580 با پردازنده چهار هسته‌ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتزی مجهز بود. نسخه جدید و ویژه گوشی زنفون 2 دلوکس ایسوس همچنین از رمی 4 گیگابایتی و از نوع LPDDr3 بهره‌ می‌برد و حافظه داخلی آن ظرفیت 128 گیگابایتی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را هم دارد، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه اقدام کنند.

3

صفحه نمایش به کار گرفته شده در این گوشی نمایشگری 5.5 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل است و باتری آن ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. ضمنا باتری این گوشی قابل جداسازی و تعویض است. دوربین اصلی و سلفی نسخه جدید و ویژه گوشی زنفون 2 دلوکس ایسوس هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و وزن کلی این گوشی 170 گرم است. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن اندروید 5.0 آب نبات چوبی بوده و رابط کاربری ZenUI نیز در کنار آن راه‌اندازی شده است. کمپانی ایسوس از نظر تنوع رنگی و طراحی این گوشی هوشمند را در دو نسخه عرضه می‌کند که رنگ‌های مربوط به آن را در تصاویر ضمیمه شده مقاله مشاهده می‌کنید. ضمنا پنل پشتی این گوشی قابل تعویض است، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید نسبت به تعویض و تغییر آن اقدام کنید. نام این گوشی هم اکنون در لیست محصولات جهانی سایت رسمی ایسوس قابل مشاهده است، اما متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان رسمی عرضه آن ارائه نشده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر