تاریخ انتشار بازی Destiny 2 تغییر کرد!

اگر یکی از طرفداران بازی بی نظیر Destiny هستید، بدون شک اطلاع دارید که مدتی پیش شایعه ساخت نسخه بعدی این بازی در فضای مجازی به گوش می رسید. البته ساخت نسخه بعدی بازی Destiny کار عجیبی نیست چرا که این بازی توانست موفقیت های زیادی را برای کمپانی بانجی و اکتیویژن به همراه داشته است. پس از انتشار شایعه ساخت نسخه دوم بازی دستینی، کاربران و سایت های سراسر جهان اقدام به پخش خبرهای زیادی در خصوص تاریخ انتشار این بازی کردند. بنا به آخرین خبرگزاری ها، بازی Destiny 2 قرار است در ماه سپتامبر سال میلادی جاری منتشر شود. به تازگی شایعه دیگری در رابطه با تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار منتشر شده است که طبق این شایعه، بازی Destiny 2 با تاخیر مواجه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی Destiny 2 تغییر کرد!

البته ساخت نسخه بعدی بازی Destiny کار عجیبی نیست چرا که این بازی توانست موفقیت های زیادی را برای کمپانی بانجی و اکتیویژن به همراه داشته است. پس از انتشار شایعه ساخت نسخه دوم بازی دستینی، کاربران و سایت های سراسر جهان اقدام به پخش خبرهای زیادی در خصوص تاریخ انتشار این بازی کردند. بنا به آخرین خبرگزاری ها، بازی Destiny 2 قرار است در ماه سپتامبر سال میلادی جاری منتشر شود. به تازگی شایعه دیگری در رابطه با تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار منتشر شده است که طبق این شایعه، بازی Destiny 2 با تاخیر مواجه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در حالی که کمپانی بزرگ بانجی و اکتیویژن از نسخه دوم بازی Destiny رونمایی نکرده اند، طبق اطلاعاتی که در سال گذشته میلادی در دسترس قرار گرفته بود، پیش بینی می شد که بازی Destiny 2 در ماه سپتامبر سال 2016 به صورت رسمی منتشر شود.

گویا کمپانی بانجی ماه سپتامبر سال 2016 را برای عرضه بازی Destiny 2 برنامه ریزی کرده بود که متاسفانه این برنامه کمی تغییر پیدا کرده است و ممکن است این عنوان محبوب در سال 2016 منتشر نشود. وب سایت معتبر کاتوکا در وب سایت رسمی خود در این زمینه این چنین نوشت:

ما در جریان هستیم که در کمپانی بانجی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

این وب سایت ادعا می کند که برنامه عرضه بازی Destiny 2 همیشه در حال تغییر است و به همین علت در حال حاضر نمی توان برنامه دقیق و تاریخ انتشار دقیق بازی را مشخص کرد و ممکن است که بازی با کمی تاخیر رو به رو شود.

البته تاخیر خوردن بازی Destiny 2 زیاد هم عجیب نیست چرا که در زمان عرضه نسخه اول این بازی نیز شاهد وجود تاخیر در انتشار بازی بودیم. اگر خاطرتان باشد، بازی پرطرفدار Destiny قرار بود در سال 2013 به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی منتشر شود که کمپانی بانجی با انتشار بیانیه ای در آن زمان اعلام کرد که تاریخ بازی تغییر پیدا کرده و این عنوان در سال 2014 عرضه خواهد شد.

در ماه نوامبر سال 2014، اقای Eric Hirshberg، یکی از مدیران استودیوی اکتیویژن، در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که کمپانی بانجی و اکتیویژن شروع به ساخت یک بازی کامل از سری محبوب Destiny کردند. ایشان در شبکه توییتر این چنین نوشت:

ما شروع کردیم که پک های کاملا جدیدی را تولید کنیم. البته این پک ها را برای بازی کامل خودمان از سری دستینی طراحی می کنیم.

همچنین در ماه آگوست سال 2015 طبق گزارش های منتشر شده توسط منابع معتبر، تعداد کاربران بازی Destiny به 20 میلیون کاربر رسیده که این تعداد کاربر حدود 20 بیلیون ساعت این بازی را تجربه کردند. این آمار بدست آمده برای کمپانی اکتیویژن و کمپانی بانجی یک موفقیت خیلی بزرگ محسوب می شود.

علاوه بر این اطلاعات، یکی از مدیران کمپانی بانجی، آقای Eric Osborne، در ماه دسامبر سال 2015 با انتشار بیانیه ای در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که این کمپانی در سال آینده (سال 2016) تا زمانی که یک بازی کاملی منتشر کند، هیچ محتوای اضافه ای برای بازی خود منتشر نخواهد کرد. تمامی این بیانیه ها و خبرگزاری ها بیانگر ساخت نسخه دوم بازی Destiny است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره بازی Destiny 2 چیست؟ آیا این شایعه منتشر شده صحت دارد و این عنوان در سپتامبر سال 2016 منتشر نخواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در وب سایت بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر