گوشی وایب ایکس 3 لنوو وارد بازار هند می‌شود

کمپانی لنوو به طور رسمی تیزرهای تبلیغاتی مربوط به گوشی هوشمند وایب ایکس 3 (Vibe X3) خود را به منظور عرضه در هندوستان منتشر کرد. با کلیک همراه باشید.

گوشی وایب ایکس 3 لنوو وارد بازار هند می‌شود

به گزارش کلیک، قرار است که گوشی هوشمند رده بالای وایب ایکس 3 لنوو از روز بیست و هفتم ماه ژانویه در بازارهای کشود هندوستان عرضه شود. این گوشی هوشمند پیش از این و طی ماه نوامبر سال 2015 در کنار گوشی هوشمند وایب ایکس 3 لایت (Vibe X3 Lite) رسما معرفی شده بود. تیزرهای مربوط به عرضه این گوشی در تاریخ یاد شده از ساعاتی پیش توسط لنوو منتشر شدند.

گوشی هوشمند وایب ایکس 3 لنوو از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام با پردازنده مرکزی شش هسته‌ای خواهد بود. شایان ذکر است که صفحه نمایش این گوشی توسط پنل گوریلاگلس 3 پوشانده شده است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی بهره‌مند بوده و قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد.

1

دوربین اصلی به کار گرفته شده در گوشی وایب ایکس 3 لنوو یک سنسور قدرتمند و 21 مگاپیکسلی و از نوع IMX230 و محصولی از شرکت ژاپنی سونی است که قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 4K را دارد. سنسور دوربین سلفی به کار گرفته شده در این محصول هم 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند همچنین از اسکنر اثر انگشت کاربر و باتری با توان 3600 میلی آمپر ساعت بهره‌ می‌برد. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی قابل ارتقاء هم از دیگر مشخصات فنی گوشی هوشمند وایب ایکس 3 لنوو محسوب می‌شوند. این گوشی هوشمند همچنین به دو اسپیکر 1.5 واتی سیستم صوتی Dolby Atmos مجهز است. هنوز به طور دقیق مشخص نشده که این گوشی با چه قیمتی در بازارهای هندوستان عرضه می‌شود.

منبع: fonearena

ارسال نظر