گوگل پلی به زودی کتاب صوتی می فروشد

رسانه کلیک - سر و کله کتاب های صوتی در مارکت اندرویدی گوگل پلی نیز باز خواهد شد و به نظر می رسد این مارکت نیز به زودی کتاب صوتی به فروش برساند.

گوگل پلی به زودی کتاب صوتی می فروشد

علاقه مندان به دنیای کتاب های صوتی در سراسر جهان بسیار زیاد هستند. به دلیل مشغله زیاد افراد بسیاری فرصت خواندن کتاب های کاغذی را ندارند و کتاب صوتی به افراد پرمشغله کمک می کند تا اوقات فراغت را به مطالعه اختصاص دهند.

وب سایت 9to5google به تازگی اعلام کرده که گوگل پلی قصد دارد کتاب صوتی به فروش رسانده و کاربران می توانند اولین کتاب صوتیشان را از این سرویس با پنجاه درصد تخفیف دریافت کرده و گوش کنند. اما برخی از منابع ادعا کرده اند که گوگل قصد دارد پلتفرم و سرویسی جداگانه برای فروش کتاب صوتی راه اندازی کند و شاید هم اپلیکیشن مستقلی برای این کار منتشر کند.

هرچند گوگل هم چنان سکوت کرده و هیچ یک از اخبار فوق را تایید و یا تکذیب نکرده است به همین دلیل نمی توان خبر قطعی در این باره اعلام کنیم با این حال حضور گوگل در این حوزه بسیار جذاب بوده و به سود علاقه مندان به کتاب های صوتی است زیرا این بازار در اختیار آمازون و چند وب سایت دیگر است و رقابت گوگل با این شرکت ها برای تصاحب پلتفرم کتاب صوتی به افزایش کیفیت این کتاب ها می انجامد.

ارسال نظر