پرچمداران سری G ال جی در سال 2018 احتمالا تغییر نام دهند

رسانه کلیک - ال جی هر ساله از پرچمداران سری G خود رونمایی می کند. این شرکت کره ای در سال 2018 باید جایگزین ال جی G6 را معرفی کند که بر خلاف انتظارات G7 نامیده نمی شود. گزارشات به احتمال تغییر نام پرچمداران شرکت ال جی اشاره دارند. 

پرچمداران سری G ال جی در سال 2018 احتمالا تغییر نام دهند

بر اساس گزارشات ال جی نام جدیدی را پرچمداران خود در نظر دارد. در صورت صحت گزارشات، پرچمدار بعدی این شرکت با نام G7 معرفی نخواهد شد. ال جی در سپتامبر 2012 از اولین محصول سری G خود پرده برداشت که البته تحت عنوان اپتیموس G معرفی شد.

بعد از عرضه این گوشی هوشمند، ال جی پرچمدار بعدی خود را با حذف پسوند اپتیموس، با نام G2 معرفی کرد. بعد از گذشت چند سال از این شیوه نامگذاری به نظر می رسد که باید منتظر عنوان جدیدی برای پرچمداران این شرکت باشیم.

بر اساس گزارش منتشر شده، هنوز ال جی تصمیم قطعی برای نام پرچمداران بعدی خود نگرفته است. در این گزارش به این موضوع اشاره شده که شاید محصول بعدی ال جی تنها با دو عدد و یا یک نام جدید معرفی و روانه بازار شود . این شرکت قصد دارد با انتخاب عنوان جدیدی برای پرچمداران خود، برند تازه ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

ال جی در سال 2017 از دو پرچمدار قدرتمند یعنی G6 و V30 ( برتری موبایل ال جی V30 در IFA 2017 ) رونمایی کرد ولی هیچ کدام از آنها با استقبال خوبی از طرف خریداران روبرو نشدند. این کمپانی تغییر برند محصولات پرچمدار را اقدامی عادی تلقی می کند و به این موضوع اشاره دارد که شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل نیز چنین کاری را برای پرچمداران خود انجام داده اند.

انتظار می رود این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 که در ماه فوریه برگزار می شود از نسل بعدی پرچمداران خود رونمایی کند. در حالی که تا امروز این دستگاه با نام G7 شناخته می شد، باید منتظر معرفی آن با عنوان متفاوتی باشیم.

شایعات به عرضه نسخه پلاس پرچمدار بعدی ال جی و همچنین استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در آنها اشاره دارند. هنوز اطلاعات دقیقی از نام پرچمداران شرکت ال جی منتشر نشده است.

ارسال نظر