افزایش راندمان سازمان ها مرهون روابط عمومیشان است
وی افزود: فعالیت در روابط عمومی ها نیازمند شناخت اتفاقات پیرامونی و ایجاد یک شبکه ارتباطی با خلاقیت فراوان برگرفته از تجربه های گرانبها به منظور ارتقای ظرفیت ارتباطی است.
به گزارش کلیک ؛ به نقل از آریا، نصرالله جهانگرد در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در خصوص نقش حیاتی روابط عمومی در حیات سازمان ها و جامعه گفت: اعتبار و اعتماد عمومی دو مؤلفه مهمی است که اگر روابط عمومی ها بتوانند به این مهم دست یابند قطعاً موفق به چهره سازی از سازمان خود و افزایش سهم آن در جامعه خواهند شد.
وی افزود: فعالیت در روابط عمومی ها نیازمند شناخت اتفاقات پیرامونی و ایجاد یک شبکه ارتباطی با خلاقیت فراوان برگرفته از تجربه های گرانبها به منظور ارتقای ظرفیت ارتباطی است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: متأسفانه در پرتال های سازمانی کمتر از بسته بندی عمومی اطلاعات ایده پردازی و مخاطب شناسی بهره برده می شود؛ لذا بهتر است روابط عمومی با توجه به سطوح مختلف ارتباطی و افزایش تعامل با مخاطبان از حجم تردد آنان به سازمانها کاسته و راندمان سازمان خود را بهبود بخشیده و افزایش دهند.