تکنولوژی رانندگی خودکار بهبود پیدا می کند

<p>تجهیزات خودروهای الکترونیک تسلا یکی از شرکت‌های پیشرو در انقلاب ماشین‌هایی با رانندگی خودکار است و به‌تازگی به‌روزآوری نرم‌افزاری را برای موتور مدل S خود عرضه کرده که ویژگی جدید و جالبی به نام فراخوان را به آن اضافه کرده است. به گزارش کلیک، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، این شماره به شما اجازه می‌دهد که ماشین خود را از فاصله تا ۳۹ فوت (حدود ۱۲ متر) فرابخوانید. اگر در پارکینگ هستید و یا نمی‌خواهید به خاطر عبور از خیابان خیس شوید درواقع این ویژگی می‌تواند خیلی مفید باشد. این ویژگی در خلاف جهت هم کار می‌کند – به این صورت که مدل S شما می‌تواند وقتی شما از آن پیاده شدید برود و خودش را پارک کند. تسلا تأکید کرده است که این ویژگی در حالت آزمایشی است و باید در این زمان بااحتیاط از آن استفاده کرد. تنها جاده‌های خصوصی محدودیت‌هایی وجود دارد: از ویژگی فراخوان تنها باید در املاک خصوصی و جاده‌های صاف استفاده شود، و در حال حاضر تنها می‌تواند ماشین را روبه‌جلو و عقب هدایت کند. تسلا می‌گوید: «این ویژگی به‌ویژه برای پارک کردن در فضاهای تنگ و گاراژهای باریک مفید است.» چیزهای دیگری که در این نرم‌افزار به‌عنوان بهبود اضافه شده است شامل: قابلیت پارک در شیب و تغییر جزئی در عملکرد خودکار هدایت ماشین که شما را در مسیر درست در بزرگراه نگه می‌دارد. این ویژگی ممکن است تغییری در زندگی صاحبان مدل S تسلا ایجاد نکند اما گام دیگری در جهت فن‌آوری ماشین‌های خودکار است. سازندگان ماشین درباره برخی از قابلیت‌هایی که باید در بیشتر ماشین‌ها تا سال ۲۰۲۰ اضافه شود صحبت می‌کنند.</p>

تکنولوژی رانندگی خودکار بهبود پیدا می کند

به گزارش کلیک، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، این شماره به شما اجازه می‌دهد که ماشین خود را از فاصله تا ۳۹ فوت (حدود ۱۲ متر) فرابخوانید. اگر در پارکینگ هستید و یا نمی‌خواهید به خاطر عبور از خیابان خیس شوید درواقع این ویژگی می‌تواند خیلی مفید باشد.
این ویژگی در خلاف جهت هم کار می‌کند - به این صورت که مدل S شما می‌تواند وقتی شما از آن پیاده شدید برود و خودش را پارک کند. تسلا تأکید کرده است که این ویژگی در حالت آزمایشی است و باید در این زمان بااحتیاط از آن استفاده کرد.
تنها جاده‌های خصوصی
محدودیت‌هایی وجود دارد: از ویژگی فراخوان تنها باید در املاک خصوصی و جاده‌های صاف استفاده شود، و در حال حاضر تنها می‌تواند ماشین را روبه‌جلو و عقب هدایت کند. تسلا می‌گوید: «این ویژگی به‌ویژه برای پارک کردن در فضاهای تنگ و گاراژهای باریک مفید است.»
چیزهای دیگری که در این نرم‌افزار به‌عنوان بهبود اضافه شده است شامل: قابلیت پارک در شیب و تغییر جزئی در عملکرد خودکار هدایت ماشین که شما را در مسیر درست در بزرگراه نگه می‌دارد.
این ویژگی ممکن است تغییری در زندگی صاحبان مدل S تسلا ایجاد نکند اما گام دیگری در جهت فن‌آوری ماشین‌های خودکار است. سازندگان ماشین درباره برخی از قابلیت‌هایی که باید در بیشتر ماشین‌ها تا سال ۲۰۲۰ اضافه شود صحبت می‌کنند.

ارسال نظر