باگ عجیب iOS11 باعث قفل شدن تاریخ و ساعت دستگاه می شود!

رسانه کلیک – اخیرا یک باگ عجیب iOS11 باعث شده تا تاریخ و ساعت دستگاه روی روز دوم دسامبر ساعت 12.15 (11 آذر ماه) قبل از ظهر قفل شود.

باگ عجیب iOS11 باعث قفل شدن تاریخ و ساعت دستگاه می شود!

این باگ اولین بار توسط نویسندگان وب سایت iMore و همچنین یکی از مهندس های توییتر به نام Yoshimasa Niwa مشاهده شده است. باگ عجیب iOS11 باعث می‌شود تا بسیاری از اپلیکیشن های نصب شده روی آیفون و آیپد که نیاز حیاتی به موقعیت زمانی دارند، دچار اختلال در کارکرد شوند.

این باگ عجیب iOS11 در نسخه 11.1.2 وجود دارد و باعث شده تا بسیاری از کاربران آیفون که از اپلیکیشن هایی نظیر یادآور یا ساعت زنگ دار استفاده می‌کنند، دچار مشکلات زیادی شوند.

اپل نیز تنها چند ساعت پس از آغاز شیوع این باگ عجیب iOS11 با انتشار یک آپدیت کوچک مشکل را حل کرده است. در iOS 11.2 که به تازگی منتشر شده است، مشکلات مربوط به تاریخ و ساعت دستگاه ها حل شده و کاربران می‌توانند با دریافت و نصب آن از کارکرد صحیح دستگاه خود اطمینان حاصل کنند.

iOS11 از زمان عرضه تاکنون با باگ های عجیبی همراه بوده است. در ابتدای انتشار این سیستم عامل تایپ سریع معادله 1+2+3 در ماشین حساب، عدد 24 را نشان می‌داد. از طرفی قابلیت تصحیح خودکار صفحه کلید مجازی در تایپ مواردی نظیر I و بعدها IT مشکلاتی داشته است که هنوز برخی از آن‌ها برطرف نشده است.

iOS11.2 که به تازگی منتشر شده همچنین شامل رفع باگ های مربوط به انتقال فرد به فرد یا همان Apple Pay Cash نیز می‌شود. علاوه بر این، قابلیت شارژ سریع بی سیم با توان 7.5 وات نیز برای آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 منتشر شده است.

پیش از این اپل تصمیم داشت تا قابلیت نرم افزاری شارژ سریع بی سیم را پس از عرضه نهایی AirPower منتشر کند، اما حالا به نظر می‌رسد که وجود باگ های متعدد و نیاز به رفع آنها باعث شده تا این کمپانی آپدیت 11.2 سیستم عامل دستگاه های همراه خود را زودتر از زمان تعیین شده در جدول زمانبندی خود عرضه کند.

ارسال نظر