خط سبز رنگ در حاشیه صفحه نمایش آیفون X مشکل‌ساز شد!

رسانه کلیک - ظاهر شدن یک خط سبز در صفحه نمایش آیفون X اعتراض برخی از کاربران این گوشی گران قیمت را به دنبال داشت.

خط سبز رنگ در حاشیه صفحه نمایش آیفون X مشکل‌ساز شد!

آیفون X یا همان آیفون ۱۰ را می توان یکی از پر سر و صداترین گوشی های سال جاری دانست، اما انگار پرچم‌دار جدید اپل از ناحیه صفحه نمایش دچار مشکل شده است.

شماری از کاربران در صفحات و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند Reddit، توییتر و انجمن های پشتیبانی رسمی اپل گزارش کرده اند که یک خط سبز در صفحه نمایش آیفون X آنها ظاهر شده است. برخی از آنان اسم این مشکل آیفون ۱۰ را خط سبز مرگ گذاشته اند.

- لجی پنگ یکی از کاربران آیفون جدید در ۶ نوامبر توییت کرد: یک خط سبز رنگ در صفحه نمایش آیفون X جدیدم ظاهر می شود و faceID هم نمی تواند من را هنگامی که با عینک هستم تشخیص دهد.

تاکنون دلیل ظهور این خط سبز رنگ مشخص و آماری از تعداد دقیق گوشی‌هایی که به این مشکل دچار شده‌اند اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد این مشکل به راحتی قابل حل نبوده و راه اندازی مجدد گوشی نتواند این مسئله را حل کند.

به نظر می رسد که خط سبز در صفحه نمایش آیفون X یک مشکل نرم افزاری است و ممکن است با به روز رسانی به iOS 11.1.1 این مشکل حل شود.

شاید هم دلیل ظاهر شدن این خط سبز یک خطای الکتریکی باشد که یک ولتاژ خاص به یک خط مشخص از زیر پیکسل‌های سبز رنگ اعمال کرده و باعث بروز آن‌ها می‌شود. امتداد این خط سبز رنگ از بالا تا پایین نمایشگر نشان می‌دهد که مشکل یادشده به لبه‌های گوشی باز می‌گردد؛ ظاهراً چیزی در لبه نمایشگر وجود دارد که ولتاژی نادرست به یک خط از زیر پیکسل‌های سبزرنگ می‌فرستد.

این مشکل معمولاً در دستگاه‌هایی ظاهر می‌شود که در آن‌ها از چندین فناوری مختلف به‌ طور هم‌زمان استفاده شده است. چنین مشکلی سال گذشته برای سامسونگ نیز رخ داد؛ با این تفاوت که آن خط، به جای سبز، صورتی بود.

بد نیست بدانید یکی از کاربرانی که گوشی‌ وی با این مشکل مواجه شده، می‌گوید پس از مراجعه به فروشگاه اپل، آن را تعویض کرده است.

منبع:Ubergizmo

ارسال نظر