تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت برداران وارنر به تازگی در کنار اعلام تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 نسخه بتا و آزمایشی آن را نیز عرضه کرد.

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 مشخص شد

بازی مبارزه‌ای Injustice 2 در ابتدا بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس و سپس بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد. متاسفانه در آن زمان شرکت برادران وارنر و استودیوی سازنده NetherRealm به ساخت و توسعه نسخه پی سی بازی نپرداختند و از این رو پی سی بازها از تجربه این عنوان ویدیویی فوق العاده جذاب و مهیج محروم بودند.

حال پس از درخواست های فراوان کاربران و طرفداران پر و پا قرص مجموعه اینجاستیس و تصمیم شرکت برادران وارنر جهت آغاز رقابت با نسخه جدید سری مشهور و ماندگار Tekken، سرانجام مدتی پیش نسخه پی سی بازی Injustice 2 تایید و معرفی شد.

بر اساس گفته های استودیوی ندررلم ، خالق مجموعه مورتال کمبت و اینجاستیس ، توسعه و پورت نسخه پی سی بازی Injustice 2 بر عهده استودیوی QLOC سپرده شده است. این استودیوی لهستانی در گذشته به توسعه و پورت نسخه پی سی بازی های Mortal Kombat XL، Rime، بایوشاک ۲ و Super Street Fighter IV: Arcade Edition پرداخته بود که وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

به تازگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 را اعلام کرد که بر اساس آن، بازیکنان و پی سی بازها فاصله زیادی با تجربه این عنوان ویدیویی مورد انتظار ندارند، چرا که نسخه کامل و نهایی این بازی در تاریخ ۱۴ نوامبر سال میلادی جاری (۲۳ آبان ماه سال ۹۶) در دو شبکه استیم و ویندوز استور عرضه می شود.

همچنین، احتیاجی به منتظر ماندن تا تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 نیست و چنانچه مشتاقانه منتظر تجربه این عنوان هستید، می توانید هم اکنون نسخه آزمایشی عمومی بازی را از طریق شبکه استیم دریافت و تجربه کنید. جهت مراجعه به صفحه نسخه آزمایشی بازی و دانلود آن، بر روی این لینک کلیک کنید.

متاسفانه سازندگان و توسعه دهندگان محدودیتی هایی را در نسخه بتا بازی در نظر گرفته اند که به نظر می رسد تنها حالت ۱ بازیکن در برابر ۱ بازیکن بخش چند نفره و آنلاین بازی قابل استفاده است.

شایان ذکر است؛ در ابتدا قرار بر این بود که نسخه آزمایشی بازی در روز ۳ آبان امسال به دست علاقه مندان و بازیکنان برسد که گویا استودیوی سازنده بازی نتوانست این نسخه را برای تاریخ مذکور آماده و عرضه نماید. به نظر می رسد شرکت برادران وارنر به دنبال تکرار اشتباهات گذشته خود نیست و هدف اصلی از انتشار نسخه آزمایشی عنوان ویدیویی Injustice 2، تست و بررسی عملکرد و نحوه پاسخ دهی سرورهای بازی است.

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2

به علاوه، پس از انتشار نسخه پی سی Injustice 2 پک های مبارزان شماره یک، دو و سه بازی برای این پلتفرم نیز عرضه می شود که هنوز از تاریخ عرضه دقیق این پک ها و محتویات دانلودی اطلاعی نداریم.

شخصیت مبارز جدیدی که در راه بازی اینجاستیس ۲ است، Hellboy نام دارد که در طی پک مبارزان شماره ۲ در روز ۲۱ نوامبر سال میلادی جاری (۳۰ آبان) به نسخه نهایی و کامل بازی اضافه می شود. از دیگر شخصیت های مبارز جدید بازی می توان به Raiden و Black Manta اشاره کرد.

عنوان پرطرفدار و پرفروش Injustice 2 در تاریخ ۱۱ می سال میلادی جاری (۲۱ اردیبهشت سال ۹۶) بر روی گوشی های اندرویدی و آیفون ها (iOS) منتشر شد. سپس با گذشت چند روز، این عنوان ویدیویی مبارزه ای به دست دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ رسید.

در پایان، درصورتی که به دنبال مطالعه مطالب بیشتری در خصوص بازی بی نظیر Injustice 2 هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله «جنگجویان بی عدالتی؛ نقد و بررسی بازی Injustice 2» را در رسانه کلیک از دست ندهید. در این مقاله به بررسی کامل و همه جانبه بازی از جمله سیستم مبارزات، گرافیک بصری، گیم پلی تک نفره و چند نفره و موارد دیگر پرداخته شده است. جهت مراجعه به این مقاله، بر روی این لینک کلیک کنید.

در پایان خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار بازی Injustice 2 چیست؟ به نظر شما، آیا شرکت برادران وارنر در انتشار نسخه پی سی بازی بازهم عجله می کند و مجددا شاهد عملکرد ضعیف این نسخه خواهیم بود؟

ارسال نظر