انویدیا با دریافت هزینه‌ای کم برای کاربران خانه هوشمند می‌سازد!

رسانه کلیک - شرکت انویدیا با کمک رابط SmartThings Link یک قدم به خانه‌های هوشمند نزدیک‌تر شده است.

انویدیا با دریافت هزینه‌ای کم برای کاربران خانه هوشمند می‌سازد!

کاربران شرکت انویدیا می‌توانند با استفاده از کنسول Shield این شرکت و رابط SmartThings Link تنها با پرداخت ۴۰ دلار خانه‌ای هوشمند داشته باشند.

رابط SmartThings Link همانند USB های معمولی است؛ اما از امواج رادیویی ZigBee و Z-Wave در آن استفاده شده تا کنترل اجسام هوشمند در منزل راحت‌تر باشد.

به محض فعال کردن رابط، پیامی با درخواست نصب اپلیکیشن SmartThings برای کاربر ارسال می‌شود. دانلود و نصب این اپلیکیشن از طریق Google Play store امکان پذیر است. به خاطر داشته باشید این برنامه در اندروید ۴٫۱ و iOS ۹ به بعد اجرا می‌شود و آن دسته از افرادی که مدل‌های قدیمی‌تر دارند، نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

لازم به ذکر است در استفاده از این فناوری می‌توان از Google Assistant دستیار دیجیتالی گوگل و الکسا دستیار دیجیتالی آمازون استفاده کرد. کاربران می‌توانند رابط SmartThings Link را هم به صورت مجزا و هم با دو بسته پیشنهادی تهیه کنند.

در بسته ۶۰ دلاری، این رابط به همراه دو لامپ هوشمند Sengled و در بسته ۹۰ دلاری این رابط به همراه دو لامپ هوشمند Sengled و حسگر حرکتی SmartThings در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر