کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ از راه می‌رسد

رسانه کلیک - شرکت سونی به تازگی از کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ رونمایی کرد که در تعطیلات سال میلادی آینده به بازار عرضه می شود.

کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ از راه می‌رسد

کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴، مخصوص کودکان، بزودی می توانند به کمک کنترلر جدید و کوچک این دستگاه به تجربه عناوین ویدیویی بپردازند. این کنترلر برای کودکان و نوجوانان گزینه مناسبی است چرا که هم سایز آن نسبت به مدل استاندارد دوال شوک ۴ کوچک تر بوده و دسترسی به تمامی دکمه ها و آنالوگ ها راحت است و همچنین قیمت کمتری دارد!

بر اساس توضیحات درج شده در وب سایت رسمی پلی استیشن، کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ در تعطیلات سال میلادی آینده در دو منطقه ایالات متحده آمریکا و کانادا به بازار عرضه می شود. متاسفانه هیچ صحبتی در خصوص عرضه این مینی کنترلر در سایر نقاط جهان به میان زده نشده و به احتمال قوی، سونی قصد عرضه این کنترلر جدید به صورت مستقیم در اروپا و آسیا را ندارد. بنابراین ممکن است این کنترلر در سال آینده میلادی توسط خرده فروشان و مناطق دیگر به فروش برسد.

سونی در توضیحات خود آورده است که مینی کنترلر جدید کنسول پلی استیشن ۴ لایسنس رسمی گیم پد مخصوص کودکان را از Hori دریافت کرده است. همان طور که در بالا اشاره کردیم، شرکت سونی مدعی است که این کنترلر را برای افراد و بازیکنان جوان (کودکان) طراحی کرده تا به راحتی قادر به تجربه عناوین ویدیویی مورد نظر خود باشند.

سایر و ابعاد این کنترلر ۴۰ درصد کوچک تر از سایز کنترلر استاندارد کنسول پلی استیشن ۴ یا همان دوال شوک ۴ است که با رنگ آبی و کابل ۱۰ فوتی به دست علاقه مندان و خریداران می رسد. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ را مشاهده کنید.

کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن 4

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، از آنجا که این کنترلر مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده، قیمت کمتری دارد و مقرون به صرفه است! سونی و خرده فروشان این کنترلر را با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می رسانند و بدین خاطر جایگزین مناسبی برای دوال شوک ۴ استاندارد است. این در حالیست که مدل استاندارد دوال شوک ۴ با قیمت ۶۰ دلار خرید و فروش می شود.

از محاسن این کنترلر که بگذریم، به نکات منفی و ضعف آن می رسیم. باید در نظر داشته باشید هرگز تفاوت قیمت کالاها بی دلیل نبوده و نیست و کنترلر جدید پلی استیشن ۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست! از این رو، امکانات و ویژگی های کنترلر مخصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴ نسبت به مدل استاندارد دوال شوک ۴ کمتر و محدودتر بوده و فاقد پد لمسی (تاچ پد)، نوار نور (لایت بار)، جک استریو، بلندگو، ویبره و حسگر حرکت است. حتی یکی از بزرگترین معایب این کنترلر، سیمی بودن آن است که کاربران ناچارا باید کنترلر را به کمک کابل ۱۰ فوتی به دستگاه متصل کنند. در هر صورت، مینی کنترلر جدید کنسول پلی استیشن ۴ گزینه خوب مناسبی برای بازیکنان کوچک است.

ناگفته نماند شرکت نامدار سونی در کنار رونمایی از کنترلر مخصصوص کودکان کنسول پلی استیشن ۴، از رنگ جدید دوال شوک ۴ (کنترلر استاندارد کنسول پلی استیشن ۴) نیز رونمایی کرد. این کنترلر به نام Sunset Orange شناخته می شود که بدنه کنترلر رنگ نارنجی به خود گرفته و دکمه ها و آنالوگ های آن نیز به رنگ بنفش پر رنگ هستند.

گفته شده ارزش مدل ویژه این دوال شوک ۴ جدید چیزی در حدود ۱۰۰ دلار است که در تاریخ ۱۴ نوامبر سال میلادی جاری (۲۳ آبان ماه ۹۶) فقط و فقط در دو منطقه استرالیا و اروپا عرضه می شود. سونی در این زمینه تایید کرد که کنترلر نارنجی رنگ پلی استیشن ۴ هرگز در بریتانیا، ایرلند، فرانسه، لهستان، روسیه، خاور میانه، آسیا و آفریقا به صورت مستقیم عرضه نمی شود. تصویر این کنترلر زیبا را در زیر مشاهده کنید.

کنترلر نارنجی کنسول پلی استیشن 4

چنانچه به دنبال خرید کنترلر جدیدی برای کنسول پلی استیشن ۴ خود هستید و دو کنترلر فوق مورد پسند شما واقع نشد، باید بدانید که شرکت سونی در اواخر ماه شهریور به معرفی کنترلرهای کریستالی و رنگارنگ کنسول PS4 پرداخت. این دوال شوک ۴ های جدید در ۵ رنگ مختلف از جمله کریستالی، قرمز کریستالی، آبی کریستالی، سیاه فولای (Steel Black) و آبی نسبتا تیره و مات (Midnight Blue) با قیمت ۶۴٫۹۹ دلار در ماه نوامبر به بازار عرضه می شود. جهت مشاهده جزئیات بیشتر و تصاویر کنترلرهای کریستالی و رنگارنگ، بر روی این لینک کلیک کنید.

در پایان، دیدگاه شخصی خود را در رابطه با کنترلرهای جدید کنسول پلی استیشن ۴ با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر