تصاویر گوشی های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو فاش شد!

رسانه کلیک – در حالی که تنها چند ساعت به رویداد معرفی گوشی های جدید هواوی در برلین مانده یک عکس جدید از هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو منتشر شده است.

تصاویر گوشی های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو فاش شد!

به گزارش خبرنگار کلیک ، به نقل از وب سایت androidheadlines، امروز شرکت هواوی در رویدادی در شهر برلین پرچمدارهای جدید خود را معرفی می کند. تاکنون اخبار زیادی در خصوص ویژگی های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو منتشر شده است که یکی از جدیدترین آنها عکسی است که در زیر مشاهده می کنید.

هواوی میت 10

در این تصویر، گوشی که روی میز قرار گرفته به نظر می رسد میت ۱۰ باشد و گوشی که در دست فرد مشاهده می‌کنید، احتمالا هواوی میت ۱۰ پرو است.

همه ویژگی هایی که در بالا به تصویر کشیده شده تقریبا با اطلاعاتی که تا به حال درز کرده است، مطابقت دارد به جز اینکه در پشت گوشی میت ۱۰ پرو، اسکنر اثر انگشت به چشم نمی خورد.

هواوی میت ۱۰ پرو در صورت صحت شایعات موجود، نازکتر از میت ۱۰ است، اما هر دو گوشی دارای تراشه هوشمند Kirin 970 و پردازنده هشت هسته ای هستند.

همچنین دوربین دوتایی در پشت این گوشی ها به چشم می خورد که دارای لنز لایکا (Leica) است. فوکوس اتوماتیک لیزری و فلش دوگانه هم از دیگر ویژگی های پرچمداران جدید شرکت هواوی است.

طبق اخباری که تاکنون منتشر شده است هیچ دکمه فیزیکی در صفحه جلویی این دو گوشی وجود ندارد اما باید این انتظار را داشت که اسکنر اثر انگشت در میت ۱۰ پرو در صفحه جلویی گنجانده شده باشد.

هواوی میت ۱۰ پرو احتمالا یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ دارد و هواوی میت ۱۰ احتمالا دارای پانل صفحه نمایش بزرگتری است.

میت ۱۰ پرو باتری قدرتمندی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر دارد و هر دو دستگاه ۶ گیگابایت حافظه داخلی را در خود دارند. ضمن آنکه اندروید ۸٫۰ Oreo به طور پیش فرض بر روی هر دو گوشی هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو عرضه خواهد شد.

ارسال نظر