سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ برگزار می‌ شود

رسانه کلیک – سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ به منظور افزایش دانش و مهارت برنامه نویسی در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ برگزار می‌ شود

به گزارش خبرنگار کلیک ؛ سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ به منظور افزایش دانش و مهارت برنامه نویسی و کاربردی کردن مهارت برنامه نویسی در صنعت فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه صنعتی شریف با حضور علاقه مندان حوزه برنامه نویسی برگزار می‌شود.

سومین دوره این مسابقات مسابقات برنامه نویسی شامل بخش دست گرمی، مقدماتی، انتخابی و مرحله نهایی است که مسابقه انتخابی در ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار و ۱۰۰ تیم دو نفره برای شرکت در مرحله‌ی حضوری در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهر ماه سال جاری انتخاب و دعوت می‌شوند.

سوالات سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ شامل چالش‌های برنامه نویسی است که شرکت کنندگان برای کسب امتیاز بیشتر و رسیدن به مرحله نهایی باید این چالش‌ها را حل کنند؛ البته شایان ذکر است که حل تمامی چالش‌ها و مسابقات در سامانه برگزاری مسابقات برنامه نویسی Quera برگزار می‌شود.

در سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ تمامی اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان و برنامه نویسان آزاد قادر هستند تا در قالب تیم‌های دو نفره از طریق سایت مسابقات به نشانی codecup.ir از امروز تا زمان شروه مسابقه‌ی انتخابی یعنی ۱۴ مهر ماه ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که در بخش جوایز سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کد کاپ ۶۰ عدد ربع سکه بهار آزادی از سوی حامی این دوره از مسابقات، شرکت درخواست خودرو به صورت آنلاین اسنپ در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر