تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید!

رسانه کلیک - شرکت نامدار «راک استار گیمز» همان طور که وعده داده بود، دومین تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد.

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید!

هفته گذشته بود که شرکت راک استار گیمز تصویر مبهمی از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد و از انتشار جزئیات تازه ای در خصوص این عنوان خبر داد. حال سازندگان به خوبی به وعده خود عمل کردند و در زمان مقرر (ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز ۶ مهر)، دومین تریلر رسمی عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن ۲ را به اشتراک گذاشتند. این ویدیو بازیکنان را به طور مختصر با داستان و شخصیت های اصلی بازی آشنا می کند و کمی هم صحنه های مبارزه دوره غرب وحشی را به نمایش می گذارد.

داستان بازی Red Dead Redemption 2 سه سال پس از وقایع نسخه پیشین روایت می شود که شخصیت اصلی بازی نیز آرتور مورگان (Arthur Morgan) نام دارد. بر اساس گفته های سازندگان، آرتور مورگان و گروه Van der Linde برای دزدی و سرقت، جنگ و مبارزه و حفظ جان خود در دوره غرب وحشی آمریکا با یکدیگر همکاری می کنند و داستان بازی بر روی همین سرقت و مبارزات تمرکز کرده است.

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2

در تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 شاهد دزدی مورگان و تیم Van der Linde از قطاری هستیم که خود را در میان درختان جنگل و سیاهی شب مخفی کردند و در هنگام سرقت غنیمت ها با لوکوموتیوران درگیر می شوند. در این میان محیط های مختلف بازی از جمله محیط برفی، کوهستانی، جنگلی و دهکده ای نیز به تصویر کشیده شده که همگی یک عنوان بی نظیر و شاهکار تمام عیار را نوید می دهند.

رسانه کلیک در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 دعوت می‌کند.

جهت دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که شرکت «راک استار گیمز» دقیقا در مهر ماه سال گذشته با انتشار تریلر رسمی از عنوان Red Dead Redemption 2، به معرفی این بازی بی نظیر پرداخت. در ابتدا قرار بر این بود که این عنوان مورد انتظار در پاییز سال میلادی جاری (۲۰۱۷) به صورت انحصاری بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود، اما همه چیز مطابق برنامه راک استار پیش نرفت و سازندگان برای آنکه از ارائه بهترین تجربه ممکن اطمینان حاصل کنند، عرضه بازی را به به بهار ۲۰۱۸ موکول کردند.

راک استار گیمز در تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 نیز هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار دقیق این بازی نکرده و این موضوع کماکان در ذهن طرفداران مبهم باقی مانده است.

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2

اما نکته مهم این است که آیا بازی «رد دد ردمشپن ۲» بر روی پلتفرم رایانه شخصی نیز عرضه می شود؟ متاسفانه سازندگان و شرکت تیک تو (Take-Two) تا به امروز پاسخ روشن و شفافی به این سوال ارائه نکرده اند و از پاسخ دهی به چنین سوالات کاربران امتناع می کنند. اگرچه مدتی پیش مدیر عامل این شرکت، آقای استروس زلنیک (Strauss Zelnick)، در جلسه ای با سرمایه گذاران اعلام کرد که پلتفرم رایانه شخصی برای تیک تو از اهمیت بالایی برخودار است و ایشان احتمال عرضه بازی بر روی این پلتفرم را تکذیب نکرد. اگر کمی عمیق تر به صحبت های وی نگاهی بیاندازیم، متوجه می شویم که استودیوی راک استار گیمز علاقه زیادی به عرضه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 دارد.

همچنین فراموش نکنیم که شرکت تیک تو پس از گذشت چند سال از انتشار بازی Grand Theft Auto V، این عنوان ویدیویی پرطرفدار و فوق العاده را در اختیار پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی قرار داد. بدین خاطر، هرگز از انتشار بازی رد دد ردمپشن ۲ بر روی پی سی نا امید نشوید!

اگر بی صبرانه منتظر انتشار نسخه دوم بازی «رد دد ردمپشن» هستید، حتما سری به مقاله «هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!» بزنید. در این مقاله مجموعه انتظاراتی که بازیکنان و منتقدان از نسخه جدید این فرانچایز دارند، گردآوری شده است. جهت مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه شما در رابطه با دومین ویدیو بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا این عنوان می تواند به موفقیت نسخه قبلی و حتی فراتر از آن دست یابد؟

ارسال نظر