مایکروسافت نسخه Enterprise ویندوز S 10 را معرفی کرد

رسانه کلیک - سیستم عامل جدید مایکروسافت، Windows 10 Enterprise in S mode برای استفاده در سازمان ها و شرکت های تجاری طراحی شده است.

مایکروسافت نسخه Enterprise ویندوز S 10 را معرفی کرد

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب‌سایت wccftech، ویندوز S ۱۰ سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت است که ابتدا بازار آموزش و پرورش را هدف قرار داده بود، این شرکت در حال حاضر یک مدل جدید برای کسب و کار با نام Windows 10 Enterprise in S mode را طراحی و ارائه کرده است.

تفاوت چندانی بین ویندوز S 10 اصلی و نسخه جدید ویندوز Enterprise وجود ندارد. Windows 10 Enterprise in S mode همانند ویندوز S 10 یک نسخه قفل شده از ویندوز Pro 10 است. سادگی، امنیت و کاهش هزینه ها از جمله ویژگی های ویندوز جدید است که برای استفاده در محیط های تجاری طراحی شده است.

ویندوز S 10

مایکروسافت اولین نسخه از ویندوز S 10 خود را در ماه مه سال جاری معرفی کرد. این سیستم عامل یک نسخه سبکتر از ویندوز Pro 10 است که برنامه های کاربردی آن به Windows Store محدود شده است اما سایر ویژگی های Pro را دارد.

مایکروسافت این محصول را برای رقابت با سیستم عامل کروم گوگل عرضه کرد. این سیستم‌عامل با تمرکز بر نیازهای حوزه آموزش، مدارس و مؤسسات آموزشی طراحی شده بود و شرکت مایکروسافت تصمیم دارد سرفیس پرو را به همراه سیستم‌عامل ویندوز S 10 عرضه کند.

بعد از این نسخه مایکروسافت به سراغ ویندوزی مخصوص سازمان ها و شرکت های تجاری رفت. Windows 10 Enterprise in S mode در بهار ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. در این زمان HP، Lenovo، Acer و Fujitsu با قیمت ۲۷۵ دلار شروع به عرضه دستگاه هایی با این ویندوز می کنند تا به کسب و کارها کمک کنند تا با سرعت بیشتر و هزینه کمتر نسبت به نصب و اجرا برنامه های مورد نظر خود اقدام کنند.

همانند استراتژی Windows 10 S، کاربران سازمانی در صورت تمایل قادر خواهند بود، دستگاه های خود را به ویندوز Pro 10 ارتقا دهند.

ارسال نظر