شیوه جدید ذخیره‌سازی فایل ها به اپلیکیشن واتس اپ اضافه شد

رسانه کلیک – قابلیتی به نسخه بتای اپلیکیشن واتس اپ (Whatsapp) اضافه شده است که می تواند در حذف یا ذخیره سازی اطلاعات کمک شایانی به کاربران اندرویدی کند.

شیوه جدید ذخیره‌سازی فایل ها به اپلیکیشن واتس اپ اضافه شد

مدت طولانی است که اپلیکشن واتس آپ کنترل ذخیره سازی دانه ای (Granular) را روی صفحه چت های خود در سیستم عامل iOS ارائه می دهد در صورتی که این ویژگی تاکنون در نسخه اندروید یافت نشده بود. با این قابلیت شما می توانستید تمام مکالمه ها و جزئیات مربوط به آن را پاک یا تنها چندین پیام را برای حذف انتخاب کنید.

به تازگی قابلیتی تحت عنوان «مدیریت ذخیره سازی دقیق» به اپلیکیشن واتس آپ بتا اضافه شده است که کارایی مفیدی دارد.

برای استفاده از این قابلیت به تنظیمات واتس آپ وارد شوید؛ سپس وارد قسمت data and storage usage شده و از این قسمت new menu را انتخاب کنید و چند ثانیه منتظر بمانید تا تمام مکالمه هایتان ظاهر شود. بعد از آن، اطلاعاتتان با هم مطابقت داده می شوند. حال مشاهده می کنید که لیست چت هایتان بر اساس میزان فضایی که در دستگاه شما اشغال کرده اند از بزرگ به کوچک مرتب می شوند.

با تاچ کردن هر چتی می توانید جزییات دقیق مربوط به آن چت (تعداد و مقدار فضای ذخیره شده) را برای هر نوع پیغامی که ارسال یا دریافت کرده اید، مشاهده کنید که از جمله آم می توان به فایل های shared contact cards locations ،images ،GIF videos ،audio messages ،and documents اشاره کرد.

این قابلیت پاکسازی برای آن دسته از گروه هایی که حجم زیادی از عکس ها و فیلم های ذخیره شده را به خود اختصاص داده‌اند، بسیار کارآمد است و فایده اصلی در این روش آن است که متون و اسناد مهم دست نخورده باقی می ماند.

گفتنی است؛ این ویژگی به تازگی منتشر شده و برای استفاده از آن باید آخرین نسخه بتا یعنی ۲٫۱۷٫۳۴۰ را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

ارسال نظر