آهنگ‌های Spotify را در آی مسیج به اشتراک بگذارید

رسانه کلیک – طرفداران اسپاتیفای آیفون به دست خوشحال باشند؛ چرا که این اپلیکیشن به‌تازگی قابلیت به اشتراک‌گذاری ۳۰ ثانیه اول آهنگ های اسپاتیفای را آی مسیج فراهم کرده است.

آهنگ‌های Spotify را در آی مسیج به اشتراک بگذارید

اگر از طرفداران اسپاتیفای هستید، بهتر است با قابلیت جدید این اپلیکیشن آشنا شوید. کاربران آیفون از این به بعد می‌توانند ۳۰ ثانیه اول آهنگ‌های دلخواه خود را از طریق آی مسیج با دوستان آیفونی خود به اشتراک بگذارند.

این به اشتراک‌گذاری بسیار ساده و از طریق اپلیکیشن به‌ سادگی انجام می‌شود. زمانی که لینک آهنگی را برای دوست خود می‌فرستید، ۳۰ ثانیه اولیه آهنگ در آی مسیج قابل‌ شنیدن است و برای شنیدن نسخه کامل آهنگ باید وارد اپلیکیشن اسپاتیفای شوید. حال، با این قابلیت امکان دسترسی سریع به آهنگ های اسپاتیفای از آی مسیج فراهم شده است.

برخلاف محدودیت‌هایی که اپل موزیک برای کاربران ایجاد کرده است، کاربران Spotify می‌توانند هر آهنگی را که می‌خواهند با دوستان خود به اشتراک بگذارند و لیست آهنگ‌های در دسترس فقط به آهنگ‌های مورد علاقه محدود نمی‌شود.

برای فعال کردن قابلیت به اشتراک‌گذاری آهنگ‌های اسپاتیفای در آی مسیج، ابتدا باید آی مسیج خود را بازکنید و در قسمت چپ روی دکمه اپلیکیشن ها کلیک و اسپاتیفای را فعال کنید. حالا این قابلیت برای شما فعال‌ شده است و می‌توانید گزینه اسپاتیفای را لمس و آهنگ موردنظر را جستجو کنید. پس از ارسال آهنگ مورد نظر خود برای دوستانتان، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا نسخه کامل را گوش دهند یا خیر. تنها در صورتی می‌توانیم به نسخه کامل موسیقی دسترسی پیدا کنیم که عضو اپلیکیشن اسپاتیفای باشیم و در این اپلیکیشن اکانت معتبر بسازیم.

اسپاتیفای

اسپاتیفای

ارسال نظر