تانوشی لپ تاپ اندرویدی برای کودکان می‌سازد

رسانه کلیک - امروزه دغدغه بسیاری از والدین، استفاده بی‌رویه کودکان از لپ‌ تاپ‌ ها و تلفن‌های هوشمند است. حال، شرکت تانوشی به دنبال ساخت لپ‌ تاپی است تا والدین بتوانند فعالیت‌های فرزندان خود را از طریق آن، زیر نظر داشته باشند.

تانوشی لپ تاپ اندرویدی برای کودکان می‌سازد

با افزایش تقاضا خرید لپ تاپ‌ های ۲ در ۱ به جای تبلت ها، جای تعجب نیست که تولیدکنندگان تبلت به فکر ساخت لپ تاپ‌ های هیبریدی بیفتند تا کودکان هم بدون دغدغه از آن‌ها استفاده کنند. البته استفاده از کروم‌بوک در مدارس، به ایده ساخت لپ تاپ‌ های هیبریدی قوت بخشید.

حال، شرکت تانوشی (Tanoshi) در پی ساخت لپ تاپ های اندرویدی ۲ در ۱ برای کودکان هستند تا والدین آن‌ها بتوانند فعالیت‌های فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند. البته این شرکت، در حرکتی جالب، به صفحه‌ کلید این دستگاه ایموجی های مختلف اضافه کرده است.

این لپ تاپ های اندرویدی از اپلیکیشن Google Family Link نیز پشتیبانی می‌کنند که والدین را قادر می‌سازد نه تنها فعالیت‌های فرزندان خود را تحت نظر داشته باشند، بلکه در مواقع ضروری به صورت کنترل از راه دور، دستگاه آن‌ها را خاموش کنند.

این نرم‌افزار با نسخه اندروید به بازار می آید اما والدینی که سیستم‌ عامل دستگاهشان iOS است، نیز می‌توانند از این لپ تاپ و اپلیکیشن برای کودکان خود استفاده کنند. گفته می‌شود این اپلیکیشن از اندروید ۷ به بعد قابل استفاده است.

از مشخصات این دستگاه می‌توان به رم ۲ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن اشاره کرد. صفحه‌نمایش آن نیز ۱۰٫۱ اینچ که مناسب سنین ۶ تا ۱۲ سال است. این لپ تاپ در دو رنگ آبی و صورتی روشن در اختیار کودکان قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد در برابر آب و ضربه مقاومت نداشته باشد.

قیمت این لپ تاپ ۱۹۹ دلار است و در صورتی که ۲ و یا ۳ عدد سفارش دهید قیمت آن به ترتیب ۲۶۹ و ۳۹۹ دلار می‌شود. البته کسانی که علاقه‌مند به انجام امور خیریه هستند نیز می‌توانند ۳ تا ۵ عدد از این لپ تاپ‌ها را بخرند و به کودکان نیازمند اهدا کنند.

احتمالاً عرضه اولین سری این لپ تاپ ها به بازار، قبل از کریسمس ۲۰۱۷ باشد.

ارسال نظر