مشخصات شیائومی MCT3B لو رفت؛ ارزان اما هوشمند!

رسانه کلیک – تصاویر و مشخصات فنی موبایل جدیدی از شرکت شیائومی در سایت آژانس رگولاتوری کشور چین بر ملا شد که نشان می‌دهد به زودی تلفن هوشمند میان‌رده‌ای جدید با قیمتی اقتصادی از سوی شیائومی معرفی می شود.

مشخصات شیائومی MCT3B لو رفت؛ ارزان اما هوشمند!

شرکت چینی شیائومی یکی از بزرگترین غول‌های صنعت تکنولوژی است که طی سال‌های اخیر با تمرکز بر تولید گوشی‌های پرچمدار و خلاقانه مانند شیائومی می میکس در کنار گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی پایین‌رده و میان‌رده توانست بخش بزرگی از بازار موبایل را به خود اختصاص دهد.

تصاویر و مشخصات فنی گوشی جدیدی با نام MCT3B در سایت آژانس رگولاتوری کشور چین منتشر شده است که نشان می‌دهد موبایل میان‌رده جدیدی از سوی شیائومی با ظاهری شبیه به تلفن هوشمند ردمی ۵A به زودی از سوی این شرکت چینی معرفی و عرضه خواهد شد که احتمال می‌رود این گوشی به دلیل پشتیبانی از نسل چهارم تلفن همراه (۴G) جایگزین اسمارت فون ردمی ۴A، ارزان قیمت‌ترین عضو خانواده ردمی ۴ محسوب شود.

شیائومی MCT3B

تلفن هوشمند میان‌رده شیائومی MCT3B در بخش بدنه دارای وزن ۱۳۷ گرمی و ابعادی ۱۴۰٫۴۴ در ۷۰٫۱۴ در ۸٫۳۵ میلی‌متر است که در ۹ رنگ از جمله مشکی، سفید، طوسی، خاکستری، طلایی، رزگلد، آبی، قرمز و صورتی عرضه می‌شود.

شیائومی MCT3B به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع TFT با وضوح تصویر اچ دی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۲ مجهز شده است.

انتظار می‌رود تلفن هوشمند جدید شیائومی MCT3B به دلیل سخت افزار نه چندان قدرتمند و رنگبندی گسترده، موبایلی اقتصادی و ارزان قیمت برای هدف گیری بازار گوشی‌های میان‌رده چین و هند باشد.

ارسال نظر