چرا مایکروسافت سرفیس بوک مشکی تولید نمی‌کند؟

رسانه کلیک – اینتل در تاریخ ۲۳ اوت ،پردازنده نسل ۸ خود را معرفی کرد،در تبلیغ هشتمین نسل از پردازنده های اینتل،سرفیس بوک مشکی به عنوان نمونه نمایش داده می شود که بسیار زیبا است،بعد از این ویدئو کاربران فضای مجازی و وب سایت ها در رابطه با سرفیس بوک مشکی و احتمال عرضه آن صحبت هایی کرده اند.

چرا مایکروسافت سرفیس بوک مشکی تولید نمی‌کند؟

اینتل ساعاتی پیش در ویدئویی هشتیمن نسل از پردازنده های خود را معرفی کرد.در این ویدئو قابلیت های پردازنده نسل ۸ ،بر روی لپ تاپی مشکی شبیه به سرفیس بوک نمایش داده می شود.در ویدئو هیچ نام و نشانی از سرفیس بوک نیست ولی شباهت ظاهری لپ تاپ نمونه با سرفیس بوک این بحث را میان کاربران فضای مجازی داغ کرده است که آیا مایکروسافت در فکر عرضه سرفیس بوک مشکی است؟

آیا سرفیس بوک مشکی به بازار می آید؟

سرفیس بوک در رنگ خاکستری با پردازنده نسل ۶ اینتل عرضه شده بود،به نظر می رسد اینتل قصد دارد پردازنده نسل ۸ خود را بر روی سرفیس بوک مشکی قرار دهد.

سرفیس بوک ها از سال ۲۰۱۵ تا به امروز تغییر و تحول اساسی نکرده اند و می توان گفت کمی از رقبای خود جا مانده اند،اگر سرفیس بوک با رنگ مشکی با پردازنده قدرتمند نسل ۸ اینتل عرضه شود،بدون شک طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

در تصاویر ویدئو ،صفحه کلید با نور پس زمینه دیده می شود که این نکته هم جالب توجه است و نظر کارشناسان را جلب کرده است.

شاید تصویری که از لپ تاپ سرفیس بوک در پرومو پردازنده اینتل مشاهده می شود ،یک تصویر پیش فرض معمولی باشد و مایکروسافت تصمیمی برای تولید سرفیس بوک مشکی نداشته باشد،ولی در صورت صحت این خبر،کاربران از این سرفیس بوک استقبال خوبی خواهند کرد.

ارسال نظر