اظهارات مدیر عامل همراه اول درباره وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم

رسانه کلیک – مدیر عامل همراه اول در خصوص برنامه‌ها و انتظارات این شرکت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، محمد جواد آذری جهرمی توضیح داد.

اظهارات مدیر عامل همراه اول درباره وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم

به گزارش کلیک ، وحید صدوقی، مدیر عامل همراه اول در گفتگو با خبرنگار کلیک با اشاره به انتظارات همراه اول از وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، محمد جواد آذری جهرمی و برنامه‌های همکاری همراه اول با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم اظهار داشت: در چهار سال دولت یازدهم و وزارت محمود واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور ایران به شاخص‌ها و مقام بهتری در زمینه کیفیت و سرعت ارتباطات رسیده است و ایشان زحمات بسیار زیادی را برای پیشرفت بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دادند اما در چهار سال گذشته به شرکت همراه اول از سوی برخی از افراد و رگولاتوری ظلم شده است که این مسئله در مجوزهای صادر شده برای همراه اول در مقایسه با سایر اپراتورها کاملا مشهود است اما به هر صورت امیدواریم تا در سال‌های آینده همراه اول همچنان در عرصه ارتباطات مقام اول و پیشتاز ارائه خدمات به مشتریان باشد.

وی افزود: اپراتورهای کشور توان خوبی برای ارائه خدمات و توسعه شبکه ارتباطی کشور دارند، در صورتی که امکانات لازم به اپراتورها ارائه شود قطعا تغییر و تحولات اساسی در زمینه ارتباطات رخ خواهد داد. ما در شرکت همراه اول همواره اعلام کرده‌ایم که توقع ما تنها توزیع عادلانه منابع است تا بتوانند با توقعات و نیازهای مشتریان خود را بروزرسانی کنند.

مدیر عامل شرکت همراه اول در رابطه با محمد جواد آذری جهرمی گفت: آقای مهندس جهرمی علاوه بر جوان بودن، تجربه و پشتکار بسیار خوبی دارد که امیدواریم در راهبرد ارائه خدمات و توسعه دسترسی در مناطق پرجمعیت شهری و مخصوصا در مناطق محروم کشور و همچنین ارتقا جایگاه ایران در آمارهای مربوط به زیر ساخت و ارتباطات ایران کمک کنند. ما اعتقاد داریم که با حمایت دولت از اپراتورها می‌توان جایگاه ایران از کشورهای چهارم و پنجم انتهایی به مقام اول و دوم ارتقا یابد.

وحید صدوقی در رابطه با همکاری همراه اول با وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: شرکت همراه اول به عنوان اولین و برترین اپراتور تلفن همراه در ایران از وزیر جوان و با تجربه انتخاب شده از سوی رییس جمهور برای وزارت ارتباطات، مهندس محمد جواد آذری جهرمی حمایت می‌کند و ما آمادگی همکاری گسترده و نزدیک با ایشان به دلیل حضور در شرکت ارتباطات زیر ساخت و فعالیت برای مهیا کردن کامل فضا برای اپراتورها به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان را در هر زمینه‌ای که آقای جهرمی دستور دهند، خواهیم داشت.

ارسال نظر