با خرید اشتراک یک ساله PS Plus سه ماه اشتراک رایگان دریافت کنید

رسانه کلیک - از امروز با خرید اشتراک یک ساله سرویس محبوب PS Plus از طریق فروشگاه پلی استیشن استور، می‌توانید سه ماه اشتراک رایگان دریافت کنید.

با خرید اشتراک یک ساله PS Plus سه ماه اشتراک رایگان دریافت کنید

اخیرا شرکت سرگرمی تعاملی سونی در طی بیانیه ای اعلام کرد که کاربران اروپایی با خرید اشتراک یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس، سه ماه اشتراک رایگان دریافت خواهند کرد. به نظر می رسد سونی پس از اعلام افزایش قیمت اشتراک های این سرویس در منطقه اروپا، قصد دارد که رضایت کاربران خود را به دست آورد. به همین خاطر، تا روز ۲۹ اوت امسال (۷ شهریور)، افرادی که اقدام به خرید اشتراک یک ساله (۱۲ ماهه) اشتراک پلی استیشن پلاس کنند، به مدت ۱۵ ماه از مزایا و قابلیت های این سرویس استفاده خواهند کرد.

این در حالی است که هنوز قیمت های سرویس PS Plus افزایش نیافته است و اگر به دنبال تمدید اشتراک خود هستید، هم اکنون بهترین فرصت پیش روی شماست و هرگز آن را از دست ندهید.

لازم به ذکر است پس از خرید اشتراک یک ساله، شرکت ژاپنی سونی کد اشتراک سه ماهه را به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد کرد. این فرآیند ممکن است چند روزی به طول بیانجامد و انتظار دریافت آنی کد را نداشته باشید. ناگفته نماند که این پیشنهاد برای هر حساب کاربری اروپایی پلی استیشن نتورک، فقط و فقط یک بار قابل استفاده است و در صورت خرید چندین اشتراک یک ساله، تنها یک بار کد اشتراک سه ماهه را دریافت خواهید کرد.

سرویس پلی استیشن پلاس، یکی از سرویس های پولی شبکه پلی استیشن نتورک محسوب می شود که مزایای زیادی را برای کاربران به همراه دارد. با عضویت در این سرویس، می توانید به صورت نامحدود به تجربه بخش چند نفره و آنلاین عناوین ویدیویی بپردازید و با دوستان دور و نزدیک خود بازی کنید. از دیگر مزیت های PS Plus، می توان به دریافت رایگان چند عنوان ویدیویی در پایان هر ماه میلادی اشاره کرد. به علاوه، سونی گاه به گاه تخفیفات ویژه ای را برای کاربران این سرویس در نظر می گیرد. سونی برای افرادی که به تازگی وارد دنیای پلی استیشن می شوند، پیشنهاد خوبی ارائه می کند که به کمک آن بازیکنان می توانند بدون پرداخت هزینه ای، به مدت ۱۴ روز در این سرویس عضو شوند.

PS Plus

گفتنی است؛ چندی پیش شرکت ژاپنی سونی با ارسال ایمیلی به تمامی کاربران اروپایی شبکه پلی استیشن پلاس از افزایش قیمت هزینه اشتراک این سرویس خبر داد. بر این اساس، سونی در تاریخ ۳۱ اوت سال میلادی جاری (۹ شهریور ماه سال ۹۶) قیمت اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس را به مقدار ۲۵ درصد افزایش خواهد داد. گفته شده این افزایش قیمت مختص کاربران اروپایی نبوده بلکه کاربران انگلستانی و استرالیایی نیز با این افزایش قیمت مواجه خواهند شد. فراموش نشود که سال گذشته میلادی (۲۰۱۶)، سونی ارزش اشتراک PS Plus در منطقه آمریکای شمالی را نیز افزایش داد. جهت مشاهده متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

لیست قیمت های جدید اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس به شرح زیر است:

  • اشتراک یک ساله: ۵۹٫۹۹ یورو | ۴۹٫۹۹ پوند
  • اشتراک سه ماهه: ۲۴,۹۹ یورو | ۱۴٫۹۹ پوند
  • اشتراک یک ماهه: ۶,۹۹ یورو | ۶,۹۹ پوند

توجه داشته باشید که کاربران کنسول پلی استیشن ۴ و مشترکین سرویس PlayStation Plus در ماه اوت به صورت رایگان به سه عنوان ویدیویی Assassin's Creed: Freedom Cry، Downwell و Just Cause 3 دسترسی دارند. همچنین پیش بینی می شود پس از اتمام این پیشنهاد ویژه سونی، بزودی تخفیفات ویژه و گسترده ای برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس اعمال شود.

ارسال نظر