تلویزیون جدید اپل به برنامه تلویزیونی یاهو 7 پلاس7 تجهیز شده است

استرالیایی‌هایی که تلویزیون جدید اپل را دارند، حالا می‌توانند با دانلود برنامه جدید یاهو 7، به نام پلاس 7، به به‌روزرسانی‌های تلویزیونی شبکه Seven دسترسی داشته باشند.

تلویزیون جدید اپل به برنامه تلویزیونی یاهو 7 پلاس7 تجهیز شده است

برنامه‌های مخصوص تلویزیون جدید اپل با جدیدترین نسخه یاهو 7 روز به روز گسترش می‌یابند.
سرویس پلاس 7 تلویزیونی یاهو، به‌صورت یک برنامه اختصاصی برای تلویزیون جدید اپل در دسترس است.
با استفاده از این برنامه، صاحبان مدل‌های 2015 تلویزیون‌های اپل می‌توانند به برنامه‌های محبوبشان، مانند بهترین‌های استرالیا، خانه و دورتر، قوانین آشپزخانه من و به همان اندازه به سریال های درام‌ آمریکایی نظیر آناتومی Grey و آتش در شیکاگو، دسترسی داشته باشند.
پلاس 7 کودکان در این تابستان تمام قسمت‌های وودلی‌ها، Bottersnikes & Gumbles و عمق را در دسترس قرار می‌دهد.
اد هریسن، مدیرعامل یاهو 7 می‌گوید: «در یاهو 7 روی دسترسی بینندگان به برنامه‌ها در هر زمان و هر مکان که بخواهند، تمرکز کرده‌ایم؛ و برنامه پلاس 7 جدیدمان به ما این اجازه را می‌دهد که مخاطبان جدیدی از مشتریان اپل جذب کنیم. راه‌اندازی برنامه پلاس 7 جدیدمان برای تلویزیون‌های اپل، بزرگ‌ترین ترافیک پلاس 7 را در نهم دسامبر با رسیدن به 320000 بیننده به دنبال داشت. این رکورد نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای تلویزیون‌های درخواستی است و استرالیایی‌ها دائماً به دنبال این هستند که برنامه موردنظرشان را هر زمان که بخواهند، به‌طور رایگان تماشا کنند.»
کلایو دیکنز، مدیر بخش دیجیتال Seven، می‌گوید: «پلاس 7 امسال را در صدر تبلیغات FTA (منطقه آزاد تجاری) به‌عنوان برند درخواستی، با سیر افزایش پخش 16 درصدی سالانه، به پایان می‌رساند.»
«از این‌که توانستیم محتوای شبکه Seven را به پلاس 7 برای تلویزیون‌های جدید اپل برسانیم، خوشحالیم.»
یاهو 7 ادعا می‌کند که «پلاس 7 اولین سرویس تلویزیون درخواستی استرالیاست و امروزه به‌طور متوسط بیش از 6 میلیون در ماه پخش از طریق وب، موبایل، تبلت و وسایل دیگر دارد.»

ارسال نظر