کانن دو دوربین سوپرزوم و سه دوربین مقرون به صرفه را معرفی کرد

کمپانی کانن (Canon) از پنج دوربین عکسبرداری جدید رونمایی کرده که دو نمونه از آن‌ها از قابلیت‌ زوم فوق‌العاده‌ای بهره‌مند بوده و سه نمونه دیگر محصولاتی مقرون به صرفه و کامپکت هستند.

کانن دو دوربین سوپرزوم و سه دوربین مقرون به صرفه را معرفی کرد

اولین دوربین کانن PowerShot SX640HS نام دارد که لزن دوربین آن قابلیت زوم اپتیکال 50x را ارائه می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 20.3 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال) پشتیبانی به عمل می‌آورد. پردازنده تصویر این دوربین از نوع DIGIC 6 بوده و دستگاه از قابلیت‌های اتصال NFC و وای‌فای پشتیبانی به عمل می‌آورد. این دوربین همچنین قادر به ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ 60 فریم در هر ثانیه‌ای است. صفحه نمایش این دوربین هم 3 اینچی است و کانن اعلام کرده که عرضه انبوه آن از ماه مارس آغاز می‌شود. ضمنا قیمت این دوربین برابر با 399 دلار در نظر گرفته شده است.

1

اما دوربین بعدی کانن PowerShot SX240 IS نام دارد که قابلیت زوم اپتیکال 42x را ارائه می‌کند. سنسور این دوربین 20 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت OIS پشتیبانی به عمل می‌آورد. این دوربین به پردازنده تصویر DIGIC 4+ مجهز است و از قابلیت اتصال NFC و وا‌فای پشتیبانی می‌کند. دوربین PowerShot SX240 IS کانن همچنین قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر اچ دی را خواهد داشت. صفحه نمایش این دوربین هم 3.0 اینچی است. کانن اعلام کرده که این دوربین با قیمت 299 دلار و از ماه فوریه روانه بازار می‌شود.

2

اما نوبت به سه دوربین کامپکت یا جمع و جور و مقرون به صرفه کانن می‌رسد. محصول اول PowerShot ELPH 360HS نام دارد که قابلیت زوم اپتیکال 12x را ارائه کرده و از سنسوری 20.2 مگاپیکسلی با قابلیت OIS بهره می‌برد. این دوربین هم از قابلیت‌های اتصال NFC و وا‌فای پشتیبانی به عمل آورده و به پردازنده تصویر DIGIC 4+ مجهز است. شما با استفاده از این دوربین می‌توانید به ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر فول اچ دی بپردازید. این دوربین همچنین از نمایشگر LCD، 3 اینچی بهره می‌برد. عرضه این محصول از ماه فوریه سال جاری آغاز خواهد شد و ظاهرا محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش عرضه می‌شود. ضمنا قیمت این دوربین هم معادل با 209.99 دلار در نظر گرفته شده است.

3

دوربین بعدی کانن PowerShot ELPH 190 IS نام دارد که از سنسوری 20 مگاپیکسلی و از نوع CCD بهره می‌برد. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال 10x را ارائه کرده و از قابلیت‌های اتصال NFC و وا‌فای پشتیبانی به عمل می‌آورد. شما با استفاده از این دوربین می‌توانید به ضبط ویدئوهای اچ دی نیز بپردازید. قیمت این دوربین 159.99 دلار بوده و عرضه آن از فوریه آغاز می‌شود. ضمنا این محصول در رنگ‌های مشکیل، قرمز و آبی روانه بازار خواهد شد.

4

آخرین دوربین کانن هم PowerShot 180 نام دارد که قابلیت زوم اپتیکال 8x را ارائه می‌کند. این دوربین رسما ارزان قیمت‌ترین دوربین موجود در محصولات جدید کانن است. قیمت این محصول برابر با 119.99 دلار در نظر گرفته شده و سنسور دوربین آن 20 مگاپیکسلی و از نوع CCD است. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهای با وضو اچ دی را داشته و قرار شده در رنگ‌های قرمز و خاکستری روانه بازار شود. ضمنا عرضه این محصول هم از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

5

منبع: gsmarena

ارسال نظر