Virtua Tennis را به رایگان روی موبایل بازی کنید

رسانه کلیک - شرکت Sega بازی جدید به نام Virtua Tennis را به لیست بازی های مخصوص موبایل خود اضافه کرده است.در پی تلاش شرکت Sega برای افزودن بازی های جدید به لیست بازی های تلفن همراه طراحی شده توسط این شرکت، اخیراً بازی جدید به نام Virtua Tennis را به لیست بازی های خود اضافه کرده است. این شرکت نسخه های تلفن همراه بازی هایی که برای کنوسل های قدیمی خود طراحی کرده است را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. نکته مهم این است که در این بازی ها از تبلیغات درون برنامه ای استفاده می شود که در صورت پرداخت درون برنامه ای توسط کاربر غیر فعال می شوند.

Virtua Tennis را به رایگان روی موبایل بازی کنید

در پی تلاش شرکت Sega برای افزودن بازی های جدید به لیست بازی های تلفن همراه طراحی شده توسط این شرکت، اخیراً بازی جدید به نام Virtua Tennis را به لیست بازی های خود اضافه کرده است. این شرکت نسخه های تلفن همراه بازی هایی که برای کنوسل های قدیمی خود طراحی کرده است را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. نکته مهم این است که در این بازی ها از تبلیغات درون برنامه ای استفاده می شود که در صورت پرداخت درون برنامه ای توسط کاربر غیر فعال می شوند.

نسخه قبلی بازی Virtua Tennis قبلاً برای گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS و اندروید ارائه شده بود که هم اکنون نسخه جدید آن در اختیار این کاربران قرار گرفته است. قیمت واقعی این بازی در حدود ۵ دلار است ولی فعلاً به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و پرداخت درون برنامه ای آن برای دانلود نسخه بدون تبلیغ آن نیز در حدود ۱٫۹۹ دلار است.

در حال حاضر Sega به دنبال ارائه نسخه های موبایلی بازی های قدیمی خود به کاربران است. Sega قصد دارد تا امکان ایجاد کتابخانه ای از بازی های قدیمی و کلاسیک Sega روی تلفن های همراه هوشمند را برای کاربران خود فراهم کند.

ارسال نظر