اطلاعات منتشر شده از شیائومی Redmi Note 5

کلیک - بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 5، این گجت دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی، پردازنده ۶۳۰ اسنپدراگون و باتری ۳۷۹۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از شیائومی Redmi Note 5

گوشی‌های هوشمند سری نوت شیائومی، گوشی های بسیار با کیفیت بودند که در کشور های آسیایی و هند بسیار مورد استقبال قرار گرفت. نوت ۳ و نوت ۴ هر دو دارای قیمت های بسیار مناسب و عملکرد خوب بودند.

براساس آخرین اطلاعات درز کرده، سری بعدی گوشی های هوشمند نوت شیائومی با عنوان Redmi Note 5 عرضه می شود، شاید برای عرضه این گوشی هوشمند زمان مناسبی در نظر گرفته نشده است ولی Android Headlines مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

منبع مشخصی برای تمام اطلاعات درز کرده وجود ندارد، اما در این مطلب به بررسی تمام اطلاعات درز کرده می پردازیم.

اطلاعات درز کرده از شیائومی Redmi Note 5

شیائومی Redmi Note 5 در دو مدل با دو پردازنده متفاوت عرضه خواهد شد، یک مدل با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ و یک مدل هم اسنپدراگون ۶۶۰٫ هم چنین حافظه Redmi Note 5 نیز در مدل های متفاوتی عرضه می شود، مدل های پیشنهادی برای حافظه عبارت‌اند از:۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی،۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی. قیمت پیشنهادی برای Redmi Note 5،۱۲۰۰ دلار کانادا برای مدل ۳ گیگابایتی و ۱۴۰۰ دلار کانادا برای مدل ۴ گیگابایتی است.

اطلاعات درز کرده از شیائومی Redmi Note 5

دوربین Redmi Note 5، دوربین ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم ۲٫۰ است، سنسور های استفاده شده در دوربین گوشی هوشمند شیائومی، سنسور سونی Sony IMX 234 خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۱۳ مگا پیکسلی است. باتری Redmi Note 5، یک باتری ۳۷۹۰ میلی آمپری است و خبر های لو رفته به این نکته نیز اشاره می کند که Redmi Note 5، از سیستم شارژ سریع نیز بهره‌مند‌است.

آخرین سری از گوشی های نوت شیائومی، نوت ۴، مشخصاتی بسیار نزدیک به Redmi Note 5 دارد و تنها تفاوت این گوشی های هوشمند در پردازنده و باتری آن ها است که پردازنده نوت ۴،۶۲۵ اسنپدراگون است و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری دارد.

اطلاعات درز کرده از شیائومی Redmi Note 5

Redmi Note 5 با اندروید نوقا،۷٫۱٫۱ عرضه خواهد شد. انتظار می رود که عملکرد پردازنده Redmi Note 5،۱۰ درصد از مدل های قبلی باشد و عملکرد بهتری داشته باشد.

ارسال نظر