اتوبوس‌‌های تخت‌دار به ناوگان اتوبوس‌‌رانی آمریکا اضافه شدند

کلیک - پروژه اتوبوس های تخت دار در آمریکا اجرا شده که مسافر می تواند در طول سفر خود ،از خوابیدن و استراحت کردن در کابین خود لذت ببرد. اتوبوس های کابین دار در حال حاضر در مسیر سن فرانسیسکو به لس آنجلس در حال فعالیت هستند.

اتوبوس‌‌های تخت‌دار به ناوگان اتوبوس‌‌رانی آمریکا اضافه شدند

پروژه ای در آمریکا تحت عنوان بلیت های خواب اجرا شده که در این پروژه برای ارسال مسافران از سن فرانسیسکو به لس آنجلس برنامه ای در نظر گرفته شده است، مسافران در طول مسیر می توانند از خوابیدن در اتوبوس لذت ببرند و کابینی مخصوص خواب داشته باشند.

ایده اصلی اتوبوس خواب در سال ۲۰۱۶ اجرا شد و این اتوبوس به صورت آزمایشی در مسیر لس آنجلس به سن فرانسیسکو در حال حرکت است، بلیت این سفر راحت ۱۱۵ دلار است، البته این بلیت ۱۱۵ دلاری از هواپیما ارزان تر است و سفر با اتوبوس خواب از رانندگی در پشت اتومبیل شخصی نیز بسیار راحت تر است.

بلیت 115 دلاری اتوبوس های دارای کابین های تخت دار

اتوبوس خواب از رختخواب شما هم راحت تر است! اتوبوس شبیه به یک هواپیما ؛دارای خدمه است و نظافت اتوبوس به شدت مورد بررسی قرار می گیرد. اتوبوس در هر سفر ظرفیت جابه‌جایی ۲۳ مسافر را دارد. در هر کابین، کلید برق، محفظه‌ای برای قرار دادن وسایل شخصی، یخچالی برای قرار دادن خوراکی های مورد نظر وجود دارد. راحتی رختخواب‌ها بی نظیر است، این راحتی به اثبات رسیده و بسیاری از مسافران تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند.

بلیت 115 دلاری اتوبوس های دارای کابین های تخت دار

در سال گذشته به مناسب آغاز به کار اتوبوس های خواب بلیت های اتوبوس به مدت محدودی با قیمت ۴۸ دلار به فروش رسید، در این مدت محدود تخفیف، لیست انتظاری با ۲۰ هزار نفر متقاضی تشکیل شده بود. بدون شک کاهش قیمت بلیت‌ها در استقبال مردم از اتوبوس های خواب تأثیر مستقیمی دارد، البته طراحان اصلی ایده با این کاهش قیمت موافق نیستند.

بلیت 115 دلاری اتوبوس های دارای کابین های تخت دار

از دیگر خدمات ارائه شده در این اتوبوس، لوازم بهداشتی است که افراد قبل از خواب از آن ها استفاده می کنند، دهان‌شویه، مسواک، حوله و لوازم شخصی در این اتوبوس عرضه می شود و مسافر نیازی ندارد تا این وسایل را با خود حمل کند. سرو قهوه و نوشیدنی نیز از دیگر ویژگی های این اتوبوس است. در هر کابین دکمه ای قرار دارد که مسافر در صورت نیاز به مهماندار می توان دکمه را فشار دهد و با مهماندار صحبت کند.

خدمات اتوبوس های خواب در ایام آخر هفته به صورت شبانه روزی است تا افراد بیشتری از اتوبوس استفاده کنند.

ارسال نظر