نسخه آزمایشی iOS 11 منتشر شد

کلیک - نسخه آزمایشی iOS 11 به صورت رسمی برای آیفون و آیپد عرضه شد. البته باگ هایی نیز در این نسخه آزمایشی از iOS 11 وجود دارند. این نسخه از iOS از ویژگی های کاملا جدیدی برخوردار است و تغییرات زیادی در دستگاه های آیپد و آیفون ایجاد می کند.

نسخه آزمایشی iOS 11 منتشر شد

طبق گفته اپل، نسخه رسمی جدیدترین نسخه iOS در پاییز امسال و احتمالا همراه با آیفون ۸ رونمایی خواهد شد و نسخه آزمایشی آن سه ماه زودتر از نسخه رسمی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است طبق اطلاعات منتشر شده، آیفون ۸ که در دهمین سالگرد تولید اولین گوشی آیفون رونمایی خواهد شد، نسبت به گوشی های قبلی آیفون، از طراحی متفاوت و منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

تغییرات گوشی های آیفون و تبلت های iPad Pro پس از نصب iOS 11

این نسخه از iOS 11 تغییرات زیادی در گوشی های آیفون ایجاد می کند که از میان آن ها می توان به امکان تهیه فایل های پشتیبان از iMessages در سرویس iClouds و طراحی جدید بخش Control Center اشاره کرد.

اما تغییراتی که به واسطه نصب iOS 11 در آیپد پرو ایجاد می شود، بسیار چشمگیر از تغییرات ایجاد شده در گوشی های آیفون است. آیپدهای دارای این نسخه از iOS برای برخی از افراد می توانند به جایگزین خوبی برای لپ تاپ ها تبدیل شوند.

در این نسخه از iOS داک های اپلیکیشن و منوهای مولتی تسک جدیدی دیده می شود که به صورت یک مجموعه در کنار هم قرار دارند. همچنین در حالتی که صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم می شود (split screen mode) کاربران می توانند با استفاده از تکنیک کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) از قابلیت های جدیدی استفاده کنند.

iOS 11 امکانات جدیدی به قلم دیجیتالی Apple Pen هم اضافه کرده است که به چهار مورد از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی Instant Markup امکان ترسیم خطوط را بر روی تصاویر و فایل های PDF ایجاد کرده است (انجام این کار قبلا به راحتی امکان پذیر نبود).

ویژگی Instand Notes امکان نوشتن یادداشت بر روی صفحه Lock Screen و ذخیره آن ها را فراهم می کند.

وقتی در اپلیکیشن Notes در حال کشیدن تصاویر هستید، متون حرکت می کنند و از کادر خارج می شوند.

اپلیکیشن Document Scanner این امکان را برای شما فراهم می کنید که اسناد خود را بدون اسکنر و تنها با استفاده از دوربین تبلت اسکن کنید (شاید این مورد تنها مورد استفاده از دوربین یک تبلت باشد!).

بهترین ویژگی۱۱ iOS برای آیپد، افزودن میانبرهای جدید به صفحه کلید آن برای دسترسی به اعداد، علائم و نمادها است.

این ویژگی جدید این امکان را برای شما فراهم می کند که بین منوهای مختلف صفحه کلید سوییچ کنید. شما به راحتی می توانید با سوایپ کردن روی حروف به سمت پایین به نمادها دسترسی پیدا کنید.

با وجود اینکه ممکن است نسخه آزمایشی iOS 11 مشکلات و باگ هایی را به همراه داشته باشد؛ اما توصیه می کنیم این نسخه از iOS را امتحان کنید.

ارسال نظر