ساعت هوشمند Alcatel CareTime با قابلیت‌های جالب رونمایی شد

شرکت آلکاتل در نمایشگاه CES امسال رسما از ساعت هوشمند جدید خود با نام اختصاصی Alcatel CareTime رونمایی کرد که این محصول به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است.

ساعت هوشمند Alcatel CareTime با قابلیت‌های جالب رونمایی شد

ساعت هوشند Alcatel CareTime قیمتی معادل با 120 دلار دارد و برخلاف سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، هدف اصلی تولید آن ارسال پیغام هشدار و همگام‌سازی عملکرد دستگاه با گوشی‌های هوشمند محسوب نمی‌شود. این ساعت هوشمند در واقع با هدف ردیابی دقیق کودک و ارتباط بهتر با وی در شرایط مختلف طراحی شده است.

ساعت هوشمند Alcatel CareTime از سیم کارتی منحصر به فرد بهره می‌برد و یک ردیابی GPS نیز در آن تعبیه شده است. بنابراین هنگامی که کودک شما به هر مکانی برود، شما با استفاده از اپلیکیشن Google Maps قادر به مشاهده محل حضور وی خواهید بود. شما حتی می‌توانید در اپلیکیشن گوگل مپ محدوده‌ای را به عنوان منطقه‌ای که کودکان می‌تواند در آن حضور داشته باشد، تعیین نمایید. در این شرایط به محض اینکه کودک شما از محدوده تعیین شده خارج شود، پیغام هشداریبرایتان ارسال خواهد شد.

ساعت هوشمند Alcatel CareTime از رادیو سلولی، میکروفون و اسپیکرهای اختصاصی بهره‌مند است. از اینرو در شرایط نیاز این ساعت می‌تواند به شماره‌گیری تلفن افراد خاصی نیز بپردازد. بدین منظور شما می‌توانید در حافظه این ساعت پنج شماره تلفن متنوع را ذخیره‌سازی کنید. سپس کودک شما به سادگی می‌تواند در هر زمان که نیاز باشد با استفاده از دکمه‌های فیزیکی که در این ساعت هوشمند تعبیه شده، هر یک از شماره تلفن‌ها مد نظرش را گرفته و با شما یا فرد مد نظر ارتباط برقرار کند.

1

این ساعت هوشمند ابعادی معادل با 18.5 در 40 در 40 میلیمتر دارد. صفحه نمایش آن 0.95 اینچی و از نوع OLED با وضوح تصویر 96 در 64 پیکسل در نظر گرفته شده است. سیستم عامل نصب شده بر روی این ساعت سیستم عامل Nicleus است و باتری آن ظرفیت 380 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. این ساعت می‌تواند با گوشی‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید 4.3 و بالاتر و همچنین آی او اس 7 و بالاتر بهره می‌برند، همگام‌سازی شود. ساعت هوشمند CareTime آلکاتل همچنین به استاندارد ضد آب IP65 مجهز است و از قابلیت‌های اتصال وای‌فای 802.11n و بلوتوث نسخه‌ 4.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد.

ساعت هوشمند CareTime کمپانی آلکاتل در رنگ‌های متنوعی روانه‌ بازار می‌شود و قیمت آن برابر با 120 دلار در نظر گرفته شده است. آلکاتل اعلام کرده که هدف اصلی از طراحی و تولید این ساعت جاسوسی کودکان نیست، بلکه ارائه بستری مناسب و آسان به منظور برقراری ارتباط مابین کودکان و والدین، کنترل هرچه بهتر وضعیت کودکان کم سن و سال و همچنین ارائه‌ روش‌های ساده‌تر برقراری ارتباط در شرایط ضروری مابین کودک و والدین است. عرضه ساعت هوشمند CareTime آلکاتل از ماه آوریل در بازارهای آمریکای لاتین و اروپا آغاز می‌شود و ظاهرا در اواخر سال 2016 این محصول به بازارهای داخلی ایالات متحده نیز راه پیدا خواهد کرد.

منبع: cnet

ارسال نظر