ایسوس و معرفی AIOهای جدید با نمایشگر NanoEdge

شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ با دستی پر قدم گذاشته و محصولات بزرگی را برای این نمایشگاه مهم محصولات کامپیوتری تدارک دیده است. از جمله آنها باید به AIOهای جدید با نمایشگر NanoEdge اشاره کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

ایسوس و معرفی AIOهای جدید با نمایشگر NanoEdge

به گزارش کلیک - ایسوس در جریان کامپیوتکس دو مدل کامپیوتر AIO به نام Vivo AIO V241 و Vivo AiO ZN242 معرفی کرده که طراحی نوین و بدون حاشیه ای دارا هستند. این کامپیوترهای یکپارچه از مشخصات میان رده بهره برده و برای کاربری مالتی مدیا بسیار مناسب تلقی می شوند.

مدل Vivo AIO V241 از نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی FHD یا همان ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی بهره می برد که وضوح کافی برای محصول مورد بحث محسوب می شود. گذشته از آن پشتیبانی فناوری Splendid و Tru2Life Video ایسوس موجب تجربه لذت بخش مشاهده محتوا ویدئویی خواهد شد. نسبت صفحه نمای شبه بدنه Vivo AIO V241 بیش از ۸۳ درصد بوده که تقریبا باید آن را بدون حاشیه دانست. در بخش سخت افزاری آن جزئیات بسیاری در دسترس قرار نگرفت اما گفته شده این محصول دارای پردازنده نسل هفتمی کبی لیک Core i5، تراشه گرافیکی GeForce 930MX، اسپیکرهای استریو با فناوری SonicMaster ایسوس است.

در سوی دیگر Vivo AiO ZN242 قرار داشته که به نوعی مشخصات بالاتری دارد. صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی ۴K، پنل نمایشگر لمسی NanoEdge ، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصدی، پردازنده Core i7-7700HQ نسل هفتمی کبی لیک اینتل، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1050، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی از ویژگی های این دستگاه است. البته هر دو مدل سیستم عامل ویندوز ۱۰ داشته و در تاریخی نامشخص با قیمتی نامعین به فروش می رسند.

ارسال نظر