پتنت جدید ال‌جی؛ یک گوشی مابین سری V و G

یک پتنت جدید برای گوشی‌های هوشمند ال‌جی به تازگی ثبت شده است که به نظر می‌رسد ترکیبی از طراحی گوشی‌های سری G و V این شرکت باشد. احتمالا پتنت شبیه یک ال‌جی جی ۶ است که مجهز به صفحه‌نمایش دوم شده و دوربین جلوی آن هم در وسط قرار گرفته است.

پتنت جدید ال‌جی؛ یک گوشی مابین سری V و G

به گزارش کلیک، یک پتنت جدید برای گوشی‌های هوشمند ال‌جی به تازگی ثبت شده است که به نظر می‌رسد ترکیبی از طراحی گوشی‌های سری G و V این شرکت باشد. احتمالا پتنت شبیه یک ال‌جی جی ۶ است که مجهز به صفحه‌نمایش دوم شده و دوربین جلوی آن هم در وسط قرار گرفته است. همچنین این بار شاهدیم که حاشیه‌ی صفحه نمایش حتی از قبل هم باریک‌تر شده است. همه‌ی این‌ها موجب می‌شود انتظار داشته باشیم ظاهر این گوشی که فعلا پتنتش ثبت شده، جذاب به نظر برسد. (البته با کمی اغماض در مورد دوربین جلویی که به نظر کمی بیش‌ از اندازه «به وسط صورت آدم زل می‌زند!»)

اما پرسش این است که این پتنت متعلق به کدام گوشی ال‌جی است؟ آیا می‌تواند ال‌جی V30 باشد؟ پاسخ دادن به این سوال دشوار است. از شرکتی مانند ال‌جی حرکتی به این بزرگی در طراحی گوشی کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. به‌ویژه آن که مشتریان این برند کم ‌و بیش ثابت کرده‌اند زیاد هم از نوآوری‌های ال‌جی استقبال نمی کنند. تجربه‌ی فروش ناموفق ال‌جی جی ۵ با آن طراحی ماژولار و متفاوت، یک مثال زنده از این رویکرد مشتریان ال‌جی است.
با همه‌ی این توضیحات دست‌کم می‌دانیم از نظر فنی و تکنولوژیکی محدویتی برای ساخت چنین گوشی‌ هوشمندی از سوی ال‌جی وجود ندارد و با این نگاه می‌شود انتظار داشت این شرکت پتنت حاضر را با موفقیت راهی بازار کند. چرا که شرکت اپل هم تصمیم دارد در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آیفون جدیدش را به بازار ارائه کند و بدیهی است که همه‌ی سازندگان گوشی‌های تلفن همراه از جمله ال‌جی نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که محصول قابل‌رقابتی را وارد بازار نمایند. به این ترتیب ال‌جی هم از کاربرد تکنولوژی‌های در دسترسش فروگذار نمی‌کند و نتیجه آن که اگر این پتنت در چند ماه آینده تبدیل به یک محصول شود، گوشی هوشمند جذابی از ال‌جی را مشاهده خواهیم کرد.

ارسال نظر