تصویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

به تازگی کاربری در انجمن رسمی GTAforums، تصویری از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است که این تصویر اشتیاق بازی بازان و طرفداران این مجموعه را برای دست یابی به بازی بیشتر از پیش کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تصویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بدون شک عنوان ویدیویی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین سال میلادی جاری به شمار می رود که هر چه به برگزاری مراسم E3 نزدیک می شویم، شایعه های گوناگون و فراوانی از بازی در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شود. اخیرا یکی از کاربران انجمن رسمی GTAforums، تصویری از بازی رد دد ردمپشن ۲ را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته است. پس از انتشار این تصویر، بحث و جدل بسیاری در میان کاربران این انجمن ایجاد شد! عده ای از کاربران معتقد هستند که این تصویر کاملا ساختگی است و توسط نرم افزارهای طراحی تصاویر هنری خلق شده است. در طرفی دیگر، برخی از کاربران نیز بنا به شباهت زیاد محیط بازی و کاراکترها، بر خلاف ادعا ساختگی بودن تصویر صحبت می کنند و مدعی هستند که تصویر منتشر شده، اسکرین شات گرفته شده از بازیست!

در ادامه می توانید تصویر لو رفته از بازی پرطرفدار رد دد ردمپشن ۲ را مشاهده کنید.

آن دسته از کاربرانی که بر ساختگی بودن تصویر فوق اصرار دارند، معتقدند که رنگ های موجود در این تصویر بسیار کدر و تار هستند و بیشتر شبیه کارتون های سینماییست. همچنین گرافیک بصری بازی نسبت به عناوین نسل هشتم بسیار پایین است که این مورد هرگز در عناوین ویدیویی شرکت راک استار گیمز دیده نمی شود. البته باید به این توجه کرد که عده ای از بازی بازان شایعه ها را کمی دیرتر از حالت عادی باور می کنند و حساسیت بیشتری به خرج می دهند. در آن طرف، کاربرانی هستند که این تصویر را به دلیل شباهت زیاد محیط بازی، کاراکترها، اسب ها و... به نسخه پیشین بازی، واقعی می دانند.

گفتنی است کاربری که تصویر فوق را در انجمن GTAforums منتشر کرده، جز کاربران جدید این فروم به حساب می آید که پس از انتشار آن، انجمن را ترک کرده و فعالیت دیگری نداشته است. اگر ادعای این کاربر جدید صحت داشته باشد، به نظر می رسد این اسکرین شات از روی نسخه های ابتدایی بازی Red Dead Redemption 2 گرفته شده است چرا که مشکلات سایه و نورپردازی در آن موج می زند.

اگر خبرهای دنیای گیم را در کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی مشهور راک استار گیمز تاریخ انتشار تقریبی بازی رد دد ۲ را مشخص کرده است. این کمپانی با انتشار اولین تریلر از بازی، زمان عرضه تقریبی بازی را پاییز سال میلادی جاری اعلام کرد. تا به امروز، خرده فروشان زیادی تاریخ انتشار دقیق بازی Red Dead Redemption 2 را بر روی خروجی فروشگاه خود قرار دادند که هر کدام از این ادعاها توسط راک استار گیمز تایید و یا تکذیب نشده است. اخیرا خرده فروش انگلستانی صفحه پیش فروش بازی رد دد ۲ را در فروشگاه رسمی خود بروز رسانی کرد و تاریخ عرضه بازی را از حالت "پاییز امسال" به زمان ۲۶ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با سه شنبه ۴ مهر ماه سال ۱۳۹۶ تغییر داد.

ناگفته نماند هنوز نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 توسط سازندگان تایید نشده و شایعه های فراوانی در این رابطه دیده می شود؛ اما بر اساس اولین تریلر رسمی منتشر شده، این عنوان بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. البته بسیاری از تحلیل گران پس از مشاهده فروش خارق العاده و بی نظیر نسخه رایانه شخصی بازی Grand Theft Auto V، پیش بینی می کنند که راک استار حتما بازی رد دد ۲ را بر روی پی سی عرضه خواهد کرد. در طرفی دیگر، با توجه به وجود قابلیت Xbox Play Anywhere به نظر می رسد این عنوان به دست پی سی بازها نیز خواهد رسید.

در حال حاضر، کمپانی راک استار همچنان از سنت همیشگی خود پیروی می کند و اطلاعاتی در خصوص پروژه پرطرفدار خود با کاربران و طرفداران این مجموعه به اشتراک نمی گذارد. نگران نباشید چرا که کمتر از یک ماه به برگزاری مراسم E3 سال جاری باقی مانده و بدون شک در طول این مراسم جزئیات، تصاویر و ویدیوی های بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، کنفرانس های شرکت مایکروسافت و سونی در E3 را تماشا کنید. همراه رسانه کلیک بمانید...

اگر شما هم جز طرفداران پر و پا قرص این بازی ویدیویی مورد انتظار هستید، مقاله "هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!" را در رسانه کلیک از دست ندهید. برای مراجعه به این مقاله، بر روی این نوشته کلیک کنید.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه تصویر لو رفته از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، آیا این تصویر ساختگیست و یا اسکرین شات گرفته شده از بازی است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر