پایان حسرت استفاده از دستیار گوگل در برخی گوشی های اندروید

گوگل در حال حاضر در حال گسترش دستیار خود به زمینه های گسترده تری است و در این فکر است که گوشی های هوشمند بیشتری از این قابلیت برخوردار باشند.

پایان حسرت استفاده از دستیار گوگل در برخی گوشی های اندروید

به گزارش کلیک ، گوگل در سال گذشته با عرضه گوشی هوشمند خود با عنوان گوگل پیکسل محصول جدیدی را به بازار عرضه کرد و همراه با آن دستیار مجازی این گوشی هوشمند نیز عرضه شد و آمدن این دستیار مجازی خبر خوبی برای کاربران اندروید بود.

حالا بعد از گذشت مدتی گوگل تصمیم گرفته است تا این دستیار مجازی را گسترش دهد و در سایر گوشی های هوشمند اندروید نیز ما شاهد دستیار هوشمند مجازی خواهیم بود. در واقع این دستیار به کاربر این امکان را می دهد تا برای دسترسی به گوشی هوشمند نوعی شخصی سازی انجام دهد و با استفاده از این سیستم صوتی، برنامه های کاربردی به صورت بسیار راحت فراخوانده شوند.

دستیار گوگل، قابل‌دسترس برای تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید

گوگل در اقدامی، در گوگل پلاس زمینه ای برای ثبت نظرات در رابطه با دستیار جدید خود فراهم آورده است که کاربران به راحتی می توانند با استفاده از آن نظرات خود را در رابطه با این دستیار مجازی به اشتراک بگذارند و هم چنین زمینه های مشترکی نیز میان گوگل پلاس و دستیار مجازی جدید گوگل وجود دارد.

گوگل در زمینه تبلیغ دستیار مجازی نیز اقداماتی انجام داده است و از کمپانی ها خواسته است تا در این زمینه با گوگل همکاری داشته باشند تا دستیار مجازی و کاربردهای این دستیار بهتر و بیشتر شناخته شود.

گوگل در طراحی و ارائه دستیار مجازی از بسیاری از قابلیت های خود استفاده کرده است و بسیاری از رقبا را نیز از میدان به در کرده است. حالا باید این سؤال مطرح شود که کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند اندروید کدام دستیار را برای قرار دادن در گوشی هوشمند خود انتخاب می کنند؟ دستیار گوگل و یا دستیار آمازون آلکسا؟ جواب به این سؤال به زمان نیاز دارد و باید دید که این دو دستیار در طول زمان چگونه خود را نشان خواهند داد.

ارسال نظر