اپل واچ سری ۶ رونمایی شد؛ ساعتی هوشمند با سنسور سنجش اکسیژن خون

رسانه کلیک - در رویداد رونمایی از محصولات اپل با نام «Time Flies» اپل واچ سری ۶ معرفی شد. این ساعت هوشمند مجهز به سنسور سنجش میزان اکسیژن خون است و مشکلات ECG مدل‌های قبلی در آن برطرف شده است. 

اپل واچ سری ۶ رونمایی شد؛ ساعتی هوشمند با سنسور سنجش اکسیژن خون

رویداد مجازی رونمایی از محصولات جدید اپل امروز ۲۵ شهریور ماه برگزار شد. این رویداد که «Time Flies» نام داشت، اشاره مستقیمی به ساعت‌های جدید این کمپانی داشت. بسیاری از طرفداران اپل امید داشتند که آیفون‌های جدید را در این رویداد ببینند؛ اما مدیر عامل اپل، تیم کوک در ابتدای رویداد گفت که اپل واچ و آیپد جدید رونمایی خواهد شد.

مدیر عملیات شرکت اپل نیز در این رویداد حضور داشت و سری جدید اپل واچ را در حالی که آن را به دست خود بسته بود معرفی کرد. اپل واچ سری ۶ اولین محصولی بود که در این رویداد معرفی شد.

قابلیت بسیار مهمی که به این ساعت جدید اضافه شده است، اضافه شدن سنسوری برای تشخیص میزان اکسیژن خون (SPO2) است که در این روزها کاربرد فراوانی دارد. سنجش این پارامتر در خون افراد تنها به ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد و نمودارهای منظمی از وضعیت سلامت کاربران در اپلیکیشن این ساعت در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این ساعت در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و رنگ جدید قرمز نیز به اپل واچ اضافه شده است. همچنین برای این ساعت جدید واچ فیس‌های زیادی طراحی شده است.

یکی از نقاط قوت ساعت‌های هوشمند اپل، داشتن بندهای مختلف و متنوع است. برای این ساعت جدید بند جدیدی طراحی شده است که هیچ قفلی ندارد و کاملا یکپارچه است. تنها کمی قابلیت ارتجاعی دارد تا بتوان آن را داخل دست قرار داد.

شرکت اپل قابلیت جدید نرم‌افزاری برای این ساعت طراحی کرده است که به والدین کمک می‌کند تا از موقعیت مکانی فرزندان خود باخبر باشند.

قیمتی که برای مدل ۴۰ میلی‌متری این ساعت در این رویداد اعلام شد ۳۹۹ دلار بود. این محصول از همین امروز قابل سفارش است و روز جمعه به دست خریداران خواهد رسید. همچنین امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک، گرافیتی و رنگ جدید قرمز امکان‌پذیر است.

شرکت اپل برای جلوگیری از تولید پسماند، آداپتوری در جعبه این محصول قرار نداده است و تنها کابل شارژ همراه اپل واچ جدید قرار دارد.

ارسال نظر