عرضه گوشی هوشمند Essential در انگلیس، ژاپن و قاره اروپا

رسانه کلیک – گوشی هوشمند Essential، تازه‌ترین محصول خالق اندروید، اندی رابین است. این گوشی هوشمند هنوز در آمریکا به فروش نرفته اما خبر عرضه Essential در انگلیس، ژاپن و قاره اروپا به گوش می‌رسد.

عرضه گوشی هوشمند Essential در انگلیس، ژاپن و قاره اروپا

گوشی هوشمند Essential، محصول خالق اندروید اندی رابین است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده. Essential دارای صفحه‌نمایش لبه به لبه و دوربین دوگانه است و یک لنز ۳۶۰ درجه همراه با این گوشی هوشمند عرضه می‌شود که اولین لنز کامل ۳۶۰ درجه برای گوشی‌های هوشمند در دنیا است.

شرکت‌های مخابراتی Sprint و TELUS در عرضه خدمات به Essential ضعیف عمل کرده‌اند و هنوز این شرکت‌ها تائید نهایی برای عرضه Essential در سطح آمریکا را نداده‌اند. بااین‌حال شرکت مخابراتی EE اقدامات نهایی برای پوشش مخابراتی Essential را انجام داده است و این گوشی هوشمند قبل از آمریکا در انگلیس، ژاپن و قاره اروپا عرضه می‌شود.

سهام‌داران پروژه Essential تصمیم دارند تا عرضه Essential را در کشورهای آسیایی و قسمت‌های شمالی قاره اروپا گسترش دهند. هنوز خبر رسمی در رابطه باقیمت این گوشی هوشمند منتشرنشده است. در برخی از خبرها اشاره‌شده که ورژن آمریکایی Essential چیزی حدود ۷۰۰ دلار ارزش‌گذاری شده بوده، پس نباید توقع قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار داشته باشیم.

ارسال نظر