عرضه سه مدل جدید از تلفن‌های هوشمند Moto

رسانه کلیک - سایت AnTuTu یکی از وبسایت‌های بنچمارک گوشی‌های هوشمند است. به تازگی این سایت مشخصات سخت‌افزاری سه گوشی هوشمند جدید و در حال ساخت از سری موتو (Moto) را ارائه داده.

عرضه سه مدل جدید از تلفن‌های هوشمند Moto

شرکت موتورولا و لنوو تاکنون گوشی‌های هوشمند مختلفی را معرفی کرده‌اند اما ما در انتظار عرضه گوشی‌‌های هوشمند فوق‌العاده شرکت هستیم. سه فهرست جدید سایت بنچمارک AnTuTu به ما نشان می‌دهد که شرکت موتورولا ممکن است گوشی‌های جدیدی را در آینده معرفی کند. یکی از نکات قابل توجه فهرست اول، معرفی گوشی هوشمندی با شماره مدل XT1650 است. این شماره مدل قبلا متعلق به گوشی هوشمند Moto Z بوده است که سال گذشته عرضه شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده، گوشی هوشمند Moto Z را با تراشه جدید اسنپدراگون ۸۳۵ در یک نسخه متفاوت به بازار‌های جهانی عرضه کند. دومین فهرست از سایت بنچمارک AnTuTu مدل جدیدی از Moto Z2 را نشان می‌دهد. در این فهرست ما شاهد صفحه نمایش Quad HD، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی، اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ برای گوشی Moto Z2 هستیم.

1th pic

گوشی دیگری با شماره مدل XT1789-05 در فهرست سوم سایت بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است که به نظر می‌رسد Moto Z2 Force باشد. این گوشی نیز تقریبا از سخت‌افزار مشابه Moto Z2 استفاده کرده با این تفاوت که دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. اندازه صفحه نمایش هر دو گوشی تا به امروز ناشناخته مانده است اما شایعاتی نشان می‌دهد که اندازه نمایشگر هر دو گوشی هوشمند ۵٫۵ اینچ و تکنولوژی صفحه نمایش آن‌ها AMOLED باشد.

معرفی و اعلام دو پرچمدار جدید از سوی شرکت‌های موتورولا و لنوو به زودی انجام خواهد شد. انتظار می‌رود شرکت سازنده در رویداد ۲۵ جولای از دو پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کند که به احتمال زیاد از موارد معرفی شده سایت بنچمارک AnTuTu باشد. امسال سری گوشی‌های هوشمند موتو (Moto) بسیار جذاب بوده‌اند. گوشی‌های هوشمند Moto G, Moto E و Moto C توانستند مخاطبان زیادی را کسب کنند و این نشان می‌دهد خط تولید سری گوشی‌های هوشمند موتو برای شرکت سازنده موفق و سودآور بوده است. با توجه به اینکه صنعت گوشی‌های هوشمند پیش از این پرچمداران جدید شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی، HTC و OnePlus را دیده است بدون شک مدل‌های جدید سری گوشی‌های موتو با ویژگی‌های سخت‌افزاری جذاب‌شان، بازار‌های جهانی گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

ارسال نظر