افشای مشخصات گلکسی Z Flip 3

به تازگی مشخصات گلکسی Z Flip 3 به طور کامل در فضای آنلاین لو رفته است. این محصول احتمالا در مراسم آنپکد ماه اوت به طور رسمی معرفی می‌شود.

افشای مشخصات گلکسی Z Flip 3

معرفی و مشخصات گلکسی Z Flip 3

مراسم آنپکد امسال سامسونگ برای 11 اوت برنامه‌ریزی شده است. محصولات متعددی در این مراسم رونمایی می‌شوند و تاکنون شایعات و گزارش‌های متعددی حول دستگاه‌های آینده کمپانی کره‌ای به فضای آنلاین راه یافته است.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3 یکی از محصولاتی است که اکثر هواداران سامسونگ منتظر معرفی آن در مراسم آنپکد هستند. یک افشاگری جدید به تازگی تمام مشخصات این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر را لو داده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ 3 به همراه تصاویر بروشوری

گوشی انعطاف‌پذیر آینده سامسونگ از طراحی مشابه با مدل قبلی، یعنی گلکسی زد فلیپ 2 برخوردار است. این محصول به نمایشگر اصلی 6.7 اینچی با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل مجهز بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر اصلی، یک پنل سوپر آمولد با حاشیه‌های باریک است و به وسیله گلس کورنینگ گوریلا محافظت می‌شود.

مشخصات گلکسی Z Flip 3

نمایشگر ثانویه در فلیپ 3 با اندازه 1.9 اینچ، بزرگ‌تر از پنل ثانویه در فلیپ 2 است. این نمایشگر می‌تواند رزولوشن 512 در 260 پیکسل را ارائه دهد. از نمایشگر دوم برای نگاه سریع به نوتیفیکیشن ها و کنترل آسان موسیقی و تماس‌ها استفاده می‌شود.

تصاویر بروشوری تأیید می‌کنند که گوشی انعطاف‌پذیر جدید، به سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز است. این سیستم شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌شود.

دوربین سلفی واقع در پنل جلویی می‌تواند تصاویری با کیفیت 10 مگاپیکسل را تهیه کند. این گوشی به احتمال زیاد از پشتیبانی OIS برای ویدیوهای ثابت بهره‌مند ‌است. گلکسی زد فلیپ 3 نیز همانند گلکسی زد فولد 3 آینده می‌تواند ویدیوهای باکیفیتی را ضبط کند.

همچنین بخوانید: کیس های رنگی گلکسی زد فلیپ 3

از لحاظ مشخصات داخلی، فلیپ 3 به تراشه اسنپدراگون 888، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگاباتی UFS 3.1 مجهز است. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده داشته و از شارژ سریع بی‌سیم و سیمی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی Z Flip 3

به لطف بروشورهای رسمی، حالا به طور قطع می‌توان گفت که گلکسی زد فلیپ 3 با رتبه‌ IPX8 در برابر آب مقاومت می‌کند. امنیت گوشی آینده به وسیله اسکنر اثر انگشت و فناوری شناسایی چهره تضمین می‌شود.

گوشی تاشوی آینده در سه رنگ متفاوت، یعنی مشکی، بنفش کم‌رنگ و کرمی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برچسب قیمت اولیه این محصول با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی در بازار اروپا برابر با 1099 یورو (1292 دلار) است.

ارسال نظر