سامسونگ در بخش دوم رویداد آنپکد زد فولد ۲ را به صورت کامل معرفی می‌کند

رسانه کلیک - سامسونگ اعلام کرد که بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد را در ۱۱ شهریورماه برگزار کند و در آن از گلکسی زد فولد ۲ به صورت کامل رونمایی کند.

سامسونگ در بخش دوم رویداد آنپکد زد فولد ۲ را به صورت کامل معرفی می‌کند

کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند زد فولد ۲ را در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ به صورت ناقص معرفی کرد و گفت که جزئیات بیشتر این گوشی را در زمان دیگری منتشر خواهد کرد. سامسونگ اعلام کرد که رویداد دیگری را در ۱۱ شهریورماه برگزار می‌کند و این گوشی تاشو را در آن به صورت کامل معرفی می‌کند.

سامسونگ اعلام کرده است که بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد به صورت مجازی در تاریخ ۱۱ شهریورماه و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد کرد. به گفته سامونگ در این رویداد قابلیت‌های جذاب و نوآورانه گلکسی زد فولد ۲ به صورت کامل و با همه جزئیات معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ درباره روش ساخت این گوشی‌ و فناوری‌هایی که در آن به کار رفته است توضیحات جذابی داشته باشد.

در حال حاضر مشخصات کامل و چند ویدیو از نگاه نزدیک به گوشی گلکسی زد فولد ۲ در یوتیوب و تیک تاک منتشر شده است و بسیاری از امکانات آن لو خواهد رفت. به همین به نظر می‌رسد سامسونگ در رویداد دوم آنپکد توضیحات جذابی داشته باشد. به گفته سامسونگ این گوشی در روز رونمایی قابل پیش‌‌‌خرید خواهد بود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سامسونگ در آن رویداد اطلاعات جدیدی از نسخه Thom Browne این گوشی تاشو مانند تاریخ رونمایی و قیمت ارائه کند.

ارسال نظر