گلکسی نوت 20 ارزان‌تر از گلکسی نوت 10 خواهد بود!

رسانه کلیک - گلکسی نوت 20 با یک کاهش قیمت کوچک نسبت به مدل قبلی خود به بازار عرضه خواهد شد؛ اما باز هم ممکن است به دلیل بحران اقتصادی موجود در سراسر دنیا، فروش کمی داشته باشد. 

گلکسی نوت 20 ارزان‌تر از گلکسی نوت 10 خواهد بود!

شرکت سامسونگ سال گذشته گوشی گلکسی نوت 10 خود را با قیمت ۱.۲۵ میلیون و گلکسی نوت 10+ را با قیمت ۱.۵ میلیون وون کره جنوبی به بازار عرضه کرد. به گزارش یکی از رسانه‌های کره جنوبی به نام Naver، مدل جدید گلکسی نوت سامسونگ امسال با قیمت کمتری به بازار عرضه خواهد شد و گلکسی نوت 20 و 20+ با قیمتی 0.05 میلیون وون کمتر از مدل قبلی وارد بازار خواهند شد.

یعنی قیمت گلکسی نوت 20، ۴۰ دلار کمتر از گلکسی نوت 10 خواهد بود. این عدد شاید مقدار کمی باشد؛ اما کارشناسان این حوزه پیش‌بینی می‌کردند که مدل جدید گلکسی نوت با افزایش قیمت 0.05 میلیون وون نسبت به مدل قبلی خود عرضه خواهند شد. ممکن است این کاهش قیمت تا حدودی به دلیل کاهش تقاضا برای گوشی هوشمند در دوران همه‌گیری ویروس کرونا باشد.

در سال گذشته و ابتدای دوران رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، گلکسی نوت 10 در آمریکا ۹۵۰ دلار و در اروپا ۹۵۰ یورو و گلکسی نوت 10+ در آمریکا ۱۱۰۰ دلار و در اروپا ۱۱۰۰ یورو قیمت داشتند. این رسانه کره‌ای مشخص نکرده است که این کاهش قیکت برای بازارهای خارجی نیز وجود دارد یا تنها برای بازار کره جنوبی است. حتی با وجود این کاهش قیمت، شرکت سامسونگ پیش‌بینی می‌کند که فروش این محصول جدید خود خیلی زیاد نباشد؛ زیرا همه مشتریان این شرکت در سراسر دنیا اکنون با بحران اقتصادی روبه‌رو هستند.

این محصولات جدید در تاریخ ۵ آگوست از طریق یک رویداد آنلاین رونمایی می‌شوند و پیش‌فروش آن‌ها از همان زمان آغاز می‌شود؛ سپس از تاریخ ۲۱ آگوست در فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر