اعلام حداکثر تعداد سیم کارت هر کاربر؛ هر مشترک حداکثر ۹ سیم‌کارت

طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات هر مشترک در نهایت می‌تواند ۹ سیم‌کارت به نام خود ثبت کند.

اعلام حداکثر تعداد سیم کارت هر کاربر؛ هر مشترک حداکثر ۹ سیم‌کارت

به گزارش کلیک، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات بر این نکته تاکید دارد که هر مشترک در نهایت می‌تواند ۹ سیم‌کارت به نام خود ثبت کند.از سوی دیگر طبق قوانین کلیه مسئولیت‌های مربوط به یک سیم‌کارت از جمله مسئولیت سواستفاده‌های احتمالی از آن برعهده مالک خط است.بر این اساس اطلاع از تعداد دقیق سیم‌کارت‌ هایی که در هر اپراتور به نام فرد ثبت شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تمامی مشترکان تلفن همراه می‌توانند با سامانه‌ استعلام تعداد سیم‌کارت‌های ثبت شده به نام هر مشترک، با وارد کردن کدملی خود، از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام آن‌ها ثبت شده مطلع شوند.

اگر تعداد سیم‌کارت‌های اعلامی بیشتر از انتظار فرد باشد نیز ممکن است تمام یا برخی از خطوط خود را بدون رعایت ضوابط و مقررات تغییر نام به دیگران واگذار کرده‌ باشد یا بدون اطلاع فرد تعدادی سیم‌کارت به نام او در بانک اطلاعاتی اپراتورها ثبت شده باشد.

به هرحال در صورت مشاهده مغایرت فرد ملزم است برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده با به همراه داشتن کارت ملی و کد رهگیری به دفاتر امور مشترکین اپراتور ها مراجعه و نسبت به رفع اختلاف مشاهده شده اقدام کند.

جهت سلب امتیاز خطوط مورد نظر مشترک نیز رویت کارت ملی و درخواست امضا شده وی کافی خواهد بود و دریافت هرگونه وجه جهت رسیدگی به اعتراضات سامانه وسلب امتیاز خطوط مورد نظر مشترک توسط دفاتر غیرقانونی است.

ارسال نظر