هم‌آفرینی همراه اول در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

پیش‌رویداد هم‌آفرینی همراه اول امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

هم‌آفرینی همراه اول در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

به گزارش کلیک، برنامه همٰ‌آفرینی همراه اول، اولین رویداد از سلسله رویدادهایی است که همراه اول با مراکز علمی و دانشگاهی برگزار می‌کند. این شرکت برای اولین بار هم آفرینی را با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند. این برنامه، که امروز مراسم افتتاحیه آن برگزار شد، برنامه‌ای توجیحی بود برای تیم‌های شرکت‌کننده تا با حضور در آن از انتظارات همراه اول از خودشان آگاه شوند.

در رویداد هم آفرینی همراه اول ابتدا از ۱۷۰ طرح ثبت‌نامی، حدود ۴۰ طرح انتخاب شدند که طرح‌های نهایی با توضیحاتی که امروز به آن‌ها ارائه شد، از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در مقابل داوران حاضر خواهند شد. هر تیم ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فرصت دارد که طرح خود را برای داوران و سرمایه‌گذاران ارائه کند. در نهایت در آخرین روز داوری بر اساس شاخص‌های تدوین شده، تیم‌های برتر اعلام می‌شوند.

به تیم‌های برتر جوایز نقدی تعلق می‌گیرد. تیم اول ۱۰ میلیون تومان، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۳ میلیون تومان. علاوه بر این جوایز نقدی، برای این تیم‌ها فضایی نیز برای مذاکره وجود دارد تا بتوانند با همراه اول همکاری کنند و از طریق شرکت همراه اول یا شرکت‌های اقماری آن، شرکت جیرینگ، شرکت نور دنا و شاید دانشگاه شهید بهشتی سرمایه‌گذاری و حمایت شوند.

لازم به ذکر است همراه اول در راستای حمایت از نوآوری این گام را برداشته‌ است و این رویدادها ادامه‌دار خواهند بود.

ارسال نظر