Huawei P9 در ایران رونمایی شد

شرکت هواوی روز یکشنبه در مراسمی با حضور نمایندگان و خبرنگاران از پرچمدار جدید خود یعنی P9 رونمایی کرد.

Huawei P9 در ایران رونمایی شد

به گزارش کلیک - پرچمدار جدید هواوی که چندی پیش برای اولین بار در لندن رونمایی شد، سر و صدای زیادی در رسانه های مختلف جهان به پا کرده است. Huawei P9 مجهز به لنز دوربین دوگانه شرکت آلمانی لایکاست و استاندارد جدیدی را در زمینه عکاسی با گوشی هوشمند رقم زده است.

در ابتدای مراسم رونمایی از گوشی P9 در تهران، Ray Yao مدیر کشوری هواوی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان مراسم گفت: ما ساختارمان را در هواوی به طور متفاوتی شکل داده ایم و با کار تیمی توانستیم نتایج متفاوتی را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه ماموریت جهانی ما این است که بهترین محصول را به مصرف کننده ارایه کنیم، افزود: هواوی تا کنون به صورت یک معما بوده و دیده شده است، اما امروز ما می خواهیم پرده از این راز برداریم و مسیر و نقشه راهمان را به شما نشان دهیم. ما در این مسیر همواره همراه شرکا، متخصصان و مصرف کنندگان بودیم و برای برآورده کردن نیازها و رویاهای شان تلاش می کنیم.

مدیر کشوری هواوی گفت: اکنون هواوی در بازار جهانی گوشی های هوشمند که یکی از رقابتی ترین بازارها در دنیا به حساب می آید، یک رهبر محسوب می شود.

Ray Yao با اشاره به اینکه ما طی سال های اخیر رشد پایداری در زمینه آگاهی برند داشته ایم افزود: هواوی در زمینه Brand Awareness در سال ۲۰۱۵ در حدود ۷۶ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ رشد داشته است و این پیروزی را مدیون عشق و اعتماد مصرف کنندگان مان هستیم. همچنین هواوی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ در حدود ۷۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است و تقریبا به اندازه عرضه کل سال ۲۰۱۴ گوشی های هواوی به بازار بوده است. هواوی در این مسیر توانسته موفقیت های زیادی در زمینه عرضه گوشی های هوشمند High-End به دست بیاورد و جایگاه خود را در سطح گوشی های پرچمدار تثبیت کند. از جمله این گوشی ها می توان به سری P7 ، P8 ، فبلت Mate 7 و Honor 6+ اشاره کرد.

وی افزود: هواوی طی پنج سال اخیر خود را در بین ۱۰۰ برند برتر جهان قرار دهد و اکنون در جایگاه هشتاد و هشتمین برند برتر جهان و هفتادمین برند ارزشمند جهان بایستد.

مدیر کشوری هواوی گفت: این شروع کار ماست و هدف ما این است با عرضه یک محصول جدید و متفاوت، نگاه و نحوه استفاده مصرف کنندگان از فناوری را به سمت سوی جدیدی تغییر دهیم.

در ادامه بنیامین دارمی، مدیر مارکتینگ شرکت هواوی به معرفی کامل گوشی هوشمند جدید هواوی یعنی P9 پرداخت و گفت: Huawei P9 که مجهز به لنز دوربین دوگانه شرکت آلمانی لایکاست، استاندارد جدیدی را در زمینه عکاسی با گوشی هوشمند رقم زده است.

tld4kemj

لنزهای دوربین سری P9 شامل دو دوربین RGB و مونوکروم است که اولی برای عکاسی رنگ ها و دومی برای جزییات عکس در نظر گرفته شده است. این دو دوربین رنگ، عمق و جزییات عکس را به طور فوق ای به تصویر می کشند. کاربران می توانند در سه حالت Standard ، Vivid Colors و Smooth Colors فیلمبرداری کنند. همچنین با انتخاب حالت دوربین مونوکروم می توانند با کیفیت و جزییات بسیار بالا عکس های سیاه و سفید بگیرند. فناوری فوکوس هیبریدی با سرعت بالا، دیافراگم واید و فلش LED دوگانه از دیگر ویژگی های دوربین سری P9 است.

به گفته وی، سری P9 شاهکاری از طراحی صنعتی و هنری است و از صفحه نمایش کلاس ۲٫۵D ، آلمینیوم در کلاس هوافضا و لبه های برش خورده با الماس برخوردار است.

بر اساس این گزارش، مدل P9 دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و P9 Plus دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD است. هر دو گوشی به جدیدترین پردازنده ۶۴ بیتی Kirin 955 مجهز شده اند که این مدل قویترین پردازنده گوشی هوشمند در جهان به حساب می آید. از سوی دیگر، مدل P9 مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و P9 Plus مجهز به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر است که کاربران می توانند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ ۶ ساعت بدون وقفه مکالمه کنند.

همچنین سری P9 از معماری آنتن مجازی سه گانه بهره مند شده که این فناوری برای کاربرانی طراحی شده که می خواهند با سرعت بالا و بدون هیچ نقص و قطعی از طریق وای فای به اینترنت متصل باشند.

علاوه بر این سری P9 نیز از فناوری تشخیص اثر انگشت بهره برده است که امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می کند. گفتنی است P9 در دو مدل با رم ۳ گیگابایت و حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایت با حافظه ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد، اما P9 تنها در یک نسخه رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می شود.

ارسال نظر